16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

Witte iPhone 4 tegengekomen, een officiële?

Ik ben dus aan het kijken naar een iPhone 4 en nu kwam ik er een in de buurt tegen. Het is een witte. Volgens de verkoper is het een originele witte en niet omgebouwd hij zegt dat heter een is van voor dat Apple de productie stopzette. Kan dit kloppen?

Bijdrager
    Vassilli

Lijkt mij heel onwaarschijnlijk. En ook al is het waar: Apple zet niet voor niks de productie stil…

Bijdrager
    thomth

Dat lijkt mij ook!

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Er zijn nooit witte iPhone’s verkocht, waar dan ook.

Bijdrager
    dentorfs

Volgens mij kan dat niet want de iphone 4 is nooit verkrijgbaar geweest, dus lijkt mij heel straf.

Bijdrager
    Welloe

iPhone 4 is inderdaad nooit in het wit beschikbaar geweest, nee.

Bijdrager
    Yaris

Op de grijze markt in China zouden wel officiële witte iPhones verhandeld worden.

Bron: http://www.geeky-gadgets.com/official-white-iphone-4-being-sold-on-chinese-grey-market-20-11-2010/

Bijdrager
    Sanjeev

Ja dan zal deze ook €1000,- kosten als het om een officiële gaat:P

Bijdrager
    MacAanZee

ALS het waar is zal hij idd veel kosten, maar het lijkt me sterk

Bijdrager
    Afroman
    NickSmits op 27 januari 2011

Er zijn nooit witte iPhone\’s verkocht, waar dan ook.

Echt wel, in zeer beperkte oplage en zeer beperkt aantal winkels.

Bijdrager
    Xcode

Ja, op plekken waar geen enkel mens z’n leven zeker is. Er zijn hier en daar wel wat witte iPhones uitgelekt, ook omdat Apple er nog een flink aantal zou hebben liggen. Erg aannemelijk is het echter niet dat het een officiële witte iPhone 4 betreft: da’s dan toch echt een klein beetje een collector’s item.

Weet niet waar je deze iPhone hebt gevonden, maar bijvoorbeeld marktplaats.nl is niet de meest geschikte plek om iPhones te kopen.

Bijdrager
    thomth

Waar zijn dan wel goed 2e hands iPhones te kopen?

Bijdrager
    Welloe

@thomth Marktplaats?

Bijdrager
    thomth

Xcode op 28 januari 2011 #
    Ja, op plekken waar geen enkel mens z’n leven zeker is. Er zijn hier en daar wel wat witte iPhones uitgelekt, ook omdat Apple er nog een flink aantal zou hebben liggen. Erg aannemelijk is het echter niet dat het een officiële witte iPhone 4 betreft: da’s dan toch echt een klein beetje een collector’s item.
    Weet niet waar je deze iPhone hebt gevonden, maar bijvoorbeeld marktplaats.nl is niet de meest geschikte plek om iPhones te kopen.

Volgens xcode niet

Bijdrager
    KarelWillem
    Xcode op 28 januari 2011

…Weet niet waar je deze iPhone hebt gevonden, maar bijvoorbeeld marktplaats.nl is niet de meest geschikte plek om iPhones te kopen.

Dat is onzin.
    We hebben daar toch drie keer een hele nette iPhone voor een hele nette prijs vandaan gehaald.

Maar ga altijd ter plekke kijken en proberen.
    Nooit, maar dan ook nooit vooruit betalen (als is het maar een deel) of op laten sturen!

Bijdrager
    Welloe

Het is sowieso al niet een heel slim idee om duurdere producten te kopen met vooruitbetaling. Is altijd het beste om ter plekke te betalen, als je het ophaalt en zo.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.