12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Grupello

Office:mac 2011 – Start niet meer op iMac OS C 10.8.4

Het opstarten van Excel gaat niet meer. Ik kan wel nog excel bestanden op mijn bureaublad openen maar een nieuw leeg blad kan niet meer.
    Wie kan mij snel helpen want ik heb morgen excel nodig voor mijn werk.

Bijdrager
    piebas

Je geeft wel erg weinig informatie, zo kunnen wij niet echt helpen.
    Krijg je een foutmelding bij het starten van excel?
    Doen andere office programma’s het wel/niet
    heb je recent updates van office of Mac os geïnstalleerd?

Bijdrager
    Grupello

Word kan ik opstarten. Op mijn bureaublad staan drie werkbladen. Maar wanneer ik excel tracht op te starten van de icoon in het dock onderaan gaat het niet. Andere office programma’s zoals Outlook gaat wel. Onlangs was er wel een update van Office. Welke informatie wenst U nog meer ?

Bijdrager
    piebas

Kijk even Hier
    Mogelijk vind je er de oplossing

Inactief
    Anoniem

Noodoplossing: maak een kopie van een bestaand bestand, en werk daarmee.

Bijdrager
    Grupello
    koen op 16 juni 2013

Noodoplossing: maak een kopie van een bestaand bestand, en werk daarmee.

Zal wel moeten want het geraakt niet opgelost.
    Verschrikkelijk ambetant….

Bijdrager
    Grupello

Voorlopig is het opgelost : aan mijn iMac hangt een IOMEGA harde schijf van 60 G waar meestal Excel bestanden opstaan van mijn werk. Ik heb nu die bestanden gekopieerd en overgebracht naar een nieuwe BUFFALO harde schijf van 1 T. Op de harde schijf IOMEGA heb ik via schijfhulp alles gewist.
    De oorzaak zou dus kunnen gelegen hebben op die afzonderlijke harde schijf IOMEGA ???

Inactief
    Anoniem

Kijk eens in de Console (in /Applications/Utilities) of er foutmeldingen voor excel staan.

Bijdrager
    Grupello

Sorry, maar ik heb een Nederlandstalige versie. Kan U mij even verder helpen ?

Bijdrager
    Hans B

Heb je al geprobeerd Excel te starten uit de map Programma’s. Misschien is de link met het dock het probleem. Excel zelf lijkt prima te werken als je een bestand opent. Als je dan ook een nieuw excelbestand kunt maken (appeltje+n) dan is excel niet het probleem.

Inactief
    Anoniem
    Grupello op 16 juni 2013

Sorry, maar ik heb een Nederlandstalige versie. Kan U mij even verder helpen ?

In het Nederlands heet het dacht ik Programma’s -> Hulpprogramma’s

Bijdrager
    Grupello

Sinds het opnieuw formatteren van de externe harde schijf IOMEGA gaat alles nu zoals voorheen.
    Dank aan allen die mijn noodroep beantwoord hebben.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.