4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    marcdl

Office Word werkt niet naar behoren

Sinds ik naar Mojave een upgrade heb gedaan krijg ik heel moeilijk mijn Word-documenten open. Ook bijlagen die ik in Word van school krijg zijn niet te openen. Ik heb Office 16 versie 15.33 (170409) en weet niet of het hiermee iets te maken heeft, dat Office 16 te klein is. Ik heb al overwogen een herinstallatie te doen maar dan heb ik een probleem met Outlook. Daar staat een verbodsteken over dus ik kan dat niet meer gebruiken. Hoe los ik dit op?

Marc

MacOS Mojave 10.14.6

Bijdrager
    MagicMouse

Open Word ga naar Help helemaal einde rechtsbovenaan, dan helemaal updaten tot de laatste nieuwe versie. iMac een keer aan en uit, en dan moet hij het goed doen. 💪🏼

Bijdrager
    marcdl

Beste,

Heel hartelijk bedankt. Ik moest inderdaad alle vorige updates ook installeren en dat was wel vervelend. Ook de apps die ik nooit gebruik zoals One Note, Powerpoint en Outlook. En over Outlook staat een 🚫 dus ik kan het programma niet openen. Maar ik zal wel updates krijgen in ’t vervolg.

Kan ik mijn Mac op een harde externe schijf zetten en van daaruit werken?

Groetjes, Marc

Bijdrager
    MagicMouse

Je mag voor die laatste vraag een nieuw topic openen en daarin de vraag wat duidelijker stellen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.