7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kosters.mathijs

Office voor Mac 2008 naar 2011 upgrade

Hallo allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten is vandaag Office voor Mac 2011 uitgekomen.
    Nu wil ik deze natuurlijk graag direct proberen.
    Ik heb 1 maand geleden office 2008 gekocht waar de upgrade naar 2011 gratis bij zat.
    Dus ik mij aangemeld voor de upgrade aangemeld, en kreeg ook netjes een bevestiging dat ik voor de upgrade was geaccepteerd en dat ze mij zouden berichten wanneer hij beschikbaar was, een poosje later kon ik zien dat hij voor mij beschikbaar was op 11/11/2010 alleen ik heb nog steeds geen mail o.i.d ontvangen. En jullie begrijpen dat ik er natuurlijk graag direct mee aan het werk wil. Heeft één van jullie al wel de upgrade ontvangen?

Groeten,

Mathijs

Bijdrager
    Yost

Ik heb ook nog geen update mail gekregen. Overigens, ik snap helemaal niet waarom je er direct mee aan de slag wilt. Office 2011 zal echt niet vanaf dag 1 stabiel zijn. Ik zou nog rustig een tijdje wachten, zodat de early adaptors de ergste bugs over zich heen krijgen en aan Microsoft kunnen melden…

Mocht jij één van die early adaptors zijn, dan bij deze mijn dank. ;)

Bijdrager
    Koetjesreep

Is het vandaag nationale ik-praat-poep-dag.

Draait hier met al een update super stabiel en nog geen enkele crash gehad.

Bijdrager
    Sc-cal

Ik heb de mail ook nog niet gekregen, ben benieuwd of het nog voor vandaag zal zijn!

Bijdrager
    joostwijnglas

Ik ben één van de gelukkigen die de Home & Business versie vanochtend hebben gekregen na de 11 minuten durende loting.:grin:
    Voor zover ik getest heb werkt het stabiel. Het start in ieder geval lekker snel op.

Bijdrager
    Sc-cal
    joostwijnglas op 11 november 2010

Ik ben één van de gelukkigen

Proficiat..

Bijdrager
    Sc-cal

Office 2011 is er, je krijgt 1 productsleutel en deze is goed voor 3 installaties..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.