13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    bunqueejump

Office versies

Ik zag dat er voor Microsoft Office 365 versie en versie zonder 365 zijn in app store IOS, ik weet als je een grote iPad hebt dan ervoor met betalen, alleen bij de gewone Office was de download toch gratis, of betaal je via abonnement achteraf?

Bijdrager
    sedikit

Ik kan je niet helpen (ik draai nog Office 2011 op Mavericks). Maar ik verbaas mij erover dat op een site als deze, met veel gebruikers, velen met de nieuwste Office, er niet één is die even de moeite neemt je te helpen. Soms gebeurt het dagen voordat iemand een eerste antwoord krijgt. 👎

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 2 dagen geleden door sedikit.
    Bijdrager
    bunqueejump

sedikit,

dankjewel voor je reactie in ieder geval!

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>sedikit op 20 juni 2020 om 13:36</p>
    Ik kan je niet helpen (ik draai nog Office 2011 op Mavericks). Maar ik verbaas mij erover dat op een site als deze, met veel gebruikers, velen met de nieuwste Office, er niet één is die even de moeite neemt je te helpen. Soms gebeurt het dagen voordat iemand een eerste antwoord krijgt. 👎

Dit gaat over Office 365 op de iPad, niet op de Mac. Ik denk niet dat daar zoveel gebruikers van zijn – ik gebruik het niet in elk geval. Maar wat ik van de info op de App Store begrijp, kun je Office op de iPad gratis gebruiken, maar heb je voor de premium opties een Microsoft 365 account nodig. Welke dat zijn, merk je gauw genoeg vermoed ik.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 2 dagen geleden door Kwadraatje.
    Bijdrager
    TheBigZ

Gewoon gratis.

https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/blog/2020/02/19/new-office-app-android-ios-available/

Aan de slag met de Office-app

Nu kan iedereen de Office-app voor Android of iOS downloaden op hun telefoon. De app is gratis te gebruiken, zelfs zonder aanmelden. Als je je aanmeldt met een Microsoft-account of verbinding maakt met een opslagservice van derden, dan kun je bestanden openen en opslaan in de cloud. Een Office 365- of Microsoft 365-abonnement ontgrendelt ook verschillende premium-functies, net zoals in de huidige Word-, Excel- en PowerPoint-apps.

Download nu de Office-app en ontdek een compleet nieuwe manier om je werk te organiseren en dingen gedaan te krijgen voor het werk, bij je thuis en voor school.

Bijdrager
    bunqueejump

Beste TheBigZ,

dankjewel voor je bericht, deze versie heb ik al geprobeerd. Is alleen voor de iPhone:-(

Bijdrager
    TheBigZ

Ik heb al die Office apps ook op mijn iPad staan. Maar ik gebruik ze eigenlijk alleen voor mijn werk. En via mijn werk heb ik zo’n Microsoft Cloud abonnement.

Maar ik kan me herinneren dat ik de afzonderlijke apps (Word, Excel, PowerPoint) al gratis op mijn iPad had staan voordat ik ze voor het werk ging gebruiken.

https://apps.apple.com/nl/app/microsoft-powerpoint/id586449534

https://apps.apple.com/nl/app/microsoft-excel/id586683407

https://apps.apple.com/nl/app/microsoft-word/id586447913

Bijdrager
    bunqueejump

dat klopt! alleen bij openen moet je een geldige officie 365 account hebben, ben daarom ff op zoek naar goedkope aanbieding

Bijdrager
    Kwadraatje
    Bijdrager
    Dorkiban

Het is een beetje verwarrend. De losse office programmas (Word, Excel etc) kun je apart downloaden. Om hier ‘premium features’ te gebruiken moet je dan in de app je Office 365 gegevens invoeren. Meer recentelijk heeft MS ook de Office app gemaakt waarin alle Office progs al zitten. Het zijn gewoon dezelfde apps en ook hiet moet je inloggen met Office 365, echter de app is alleen voor iPhone en niet voor iPad. MS zegt dat voordeel is dat de apps je meteen brengt naar je laatst gebruikte docs etc. Maar ik zie het voordeel verder niet echt.

Bijdrager
    Groentenboer

Het voordeel van de office app is dat daar alle bestanden worden getoond: Excel, Word etc. Je hebt dus alles bij elkaar in één app. Je kan de bestanden ook vanuit de app openen en hoeft dus niet meer apart Excel, Word etc. te gebruiken / installeren.

Of dat inderdaad een voordeel is mag ieder voor zich bepalen.

Bijdrager
    bunqueejump

iedereen hartstikke bedankt voor de snelle reacties!

uiteindelijk heb ik rechtsreeks bij Microsoft de goedkoopste basic business versie gekocht omdat ze toevallig aanbieding hebben, half jaar gratis en per maand €4.20, geen geld!

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 4 dagen geleden door bunqueejump.
    Bijdrager
    bunqueejump

<p class=”cite”>Groentenboer op 23 juni 2020 om 10:58</p>
    Het voordeel van de office app is dat daar alle bestanden worden getoond: Excel, Word etc. Je hebt dus alles bij elkaar in één app. Je kan de bestanden ook vanuit de app openen en hoeft dus niet meer apart Excel, Word etc. te gebruiken / installeren.

Of dat inderdaad een voordeel is mag ieder voor zich bepalen.

@Groentenboer
    : deze werkt alleen op de iPhone, niet op de iPad Pro

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.