4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    recoiller

Office Update, alle contacten weg

Vanmorgen aan het werk en in eens zie ik nummers in mijn telefoon verschijnen in plaats van namen. Ik vraag eerst of de personen een ander nummer hebben maar dat blijkt niet zo te zijn. Misschien staan de nummers 2x in het adresboek. Ik check het adresboek en zie niets opmerkelijks. Vervolgens kijk ik bij mijn favorieten en zie ik dat alle namen weg zijn en dat er alleen nog nummers staan.
    Ik gebruik mobile me en alles synct dus ik kijk even op mijn computer in Adresboek…. LEEG!
    Bizar aangezien ik iCal zelden open of gebruik, ik kijk altijd in mijn telefoon. Ik check m’n telefoon opnieuw en blijken nog wel nummers in te staan maar hooguit een stuk of 20. Ik heb er normaal bijna 600. Er zitten oude en nieuwe nummers tussen de 20 en ik heb al jaren een paar honderd nummers dus ik snap niet waarom deze nummers er nog wel staan.
    Gelukkig heb ik timemachine en kon daarmee de nummers terug halen. Ongeveer 2 uur geleden is in eens alles gewist. Ik besef me dat ik een update van Microsoft Office heb gedaan en dat zit met de agenda wel gekoppeld aan mijn ical. Het kan bijna niet anders dan dat de koppeling met Office en de update de oorzaak is dat al mijn nummers in eens weg waren. Iemand anders hier problemen mee gehad?
    Ben nu wel erg blij met timemachine..

Bijdrager
    nebilem

Reservekopie terugzetten.

Moderator
    unSOUND

Misschien eerst de post lezen voor je antwoordt ?:wink:

Bijdrager
    johnkeates

Gewoon Office weg doen, iWork installeren en problemen zijn weg.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.