7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    thijsvanzwam

office taal

zijn er voor mac office 2004 en versie X ook losse taalbestanden te krijgen?
    ik heb al op meerdere sites gezocht maar ik kan er geen vinden.

Bijdrager
    KarelWillem

Niet verkrijgbaar.

Bijdrager
    Nikita

Wel de spell-check en grammatica, die staan op de CD (bij mij iig…) in het mapje met extraatjes e.d.

Bijdrager
    thijsvanzwam

ja, die heb ik, alleen office is in het engels en wil hem graag in het nederlands…

Bijdrager
    Nikita
    ”thijsvanzwam”

ja, die heb ik, alleen office is in het engels en wil hem graag in het nederlands…

Tja, dan kan je lang wachten…

Bijdrager
    Gridmaster

Je vind heel veel woordenboeken in het ‘ValuePack’ op de Engelse cd. Je programma blijft dan wel in het Engels werken, want MS programma’s zijn 1talig, maar je kan verschillende woordenboeken in 1 doc toepassen – tekst selecteren en woordenboek toepassen (language onder tools)..

Bijdrager
    Nikita
    ”Gridmaster”

Je vind heel veel woordenboeken in het ‘ValuePack’ op de Engelse cd. Je programma blijft dan wel in het Engels werken, want MS programma’s zijn 1talig, maar je kan verschillende woordenboeken in 1 doc toepassen – tekst selecteren en woordenboek toepassen (language onder tools)..

Dat had ik ookal gezegd:

”Nikita”

Wel de spell-check en grammatica, die staan op de CD (bij mij iig…) in het mapje met extraatjes e.d.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.