7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Okkexxl

Office outlook web access naar iPhone halen

Goede dag,

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een iPhone 3Gs. Na het instellen van mijn hotmail en gmail e-mail, wilde ik eigenlijk ook mijn schoolmail instellen. Is dit mogelijk? Ik zit op InHolland en daar maken we gebruik van office outlook web access. Ik kan natuurlijk wel gewoon on-line inloggen, maar zou dus ook graag een bericht op mijn iPhone krijgen als er een nieuw bericht is (net zoals bij hotmail en gmail).
    Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Okke.

Bijdrager
    piebas

Heb je al geprobeerd een exchange-account toegevoegd op je iphone?

Bijdrager
    Nubes

Ik zit zelf niet op InHolland, maar op de UvA en daar is het geen probleem. Wat je nodig hebt zijn de IMAP gegevens van je e-mailaccount (bij de UvA gewoon te vinden op de website van ICT, ik neem aan bij InHolland ook wel) en vervolgens voeg je op de iPhone een nieuw account toe en druk je helemaal onderaan het lijstje van providers op “Anders”. Daar vul je dan al je gegevens in.

Bij de UvA ondersteunen ze geen push, dus moet je fetch aanzetten en dan krijg je een bericht bij nieuwe e-mail.

Btw, ik kon niet mijn gewone e-mailadres gebruiken ([email protected]), maar moest het doen met het adres met [email protected]. Vanaf dat moment werkte het bij mij en beide adressen zijn gewoon dezelfde mailbox.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Bijdrager
    MacHW

Outlook Web Access is gewoon Exchange. Probeer ergens de instellingen vandaan te halen, bijvoorbeeld om even te kijken op een computer van de school met Outlook. Al de instellingen kun je gewoon overnemen in je iPhone. Werkt als een zonnetje hier i.c.m met mail van het UMCN St. Radboud. Succes!

Bijdrager
    Okkexxl

Bedankt voor de reacties! Mijn school is momenteel dicht, dus ik ga maandag eens bellen voor de gegevens. Ik laat weten hoe het loopt.

Bijdrager
    Trebor

Okke,

Ondertussen al voor elkaar? INHolland heeft IMAP waarschijnlijk onlangs ge-unlockt. Ik kan nu (onder Snow Leopard) ook webmail binnen krijgen op mijn iMac in Mail.app.
    In Webmail kun je de instellingen vinden die je moet invoeren om je mail binnen te krijgen. Deze instellingen zijn te vinden via ‘Opties’ > ‘Info’. Benodigde informatie overtikken op je iPhone en het zou moeten werken!

Robert

Bijdrager
    Andras
    ”Trebor”

Okke,

Ondertussen al voor elkaar? INHolland heeft IMAP waarschijnlijk onlangs ge-unlockt. Ik kan nu (onder Snow Leopard) ook webmail binnen krijgen op mijn iMac in Mail.app.
    In Webmail kun je de instellingen vinden die je moet invoeren om je mail binnen te krijgen. Deze instellingen zijn te vinden via ‘Opties’ > ‘Info’. Benodigde informatie overtikken op je iPhone en het zou moeten werken!

Robert

Wat voer jij in?

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar op m’n macbook!

Grtz. andrás

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.