13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    wdele

Office op El Capitan

Bij wie doet Office het zonder problemen op OS X El Capitan? Bij mij namelijk wel..

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  Night. Reden: In juiste subforum geplaatst

Bijdrager
    Niels

Dus? Zelf ook nog geen problemen ondervonden; voor degenen die wel problemen heeft Microsoft al aangegeven zsm een update uit te brengen. The end:p

Bijdrager
    Brandgoose

Ik moest office wel opnieuw installeren.

Bijdrager
    Hans B

Geen problemen met Office 2011. Ook niet voor de update.

Moderator
    Night

Hier ook Office 2011 (14.5.6) zonder problemen werkend. Heb wel (just in case) de laatste update geïnstalleerd:
    https://support.microsoft.com/en-us/kb/3098229

Bijdrager
    diedrikringenier

Office 2016 werkt niet goed met sharepoint. Als ik documenten wil bewerken in word (dus niet online), dan opent het bestand niet in word. Nog even wachten dus. Wordt wel tijd dat er betere samenwerking met sharepoint gaat komen. Dat je ook sites kan synchroniseren. Kan ik eindelijk stoppen met parallels gebruiken.

Moderator
    Night

MS is bezig met de updates voor de 2016 versie. Ik denk alleen dat ze daar tegen wat meer problemen zijn aangelopen dan bij de 2011 versie.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Bij mij is Office 2011 onbruikbaar. Word crasht altijd van zodra ik documenten open met formules, tekeningen en clip-art.
    De laatste update heeft er niets aan verholpen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  Mac Hammer Fan.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  Mac Hammer Fan.

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Ook de laatste Office 2016 update 15.15.0 geeft nog steeds problemen. Word en Powerpoint crashen meerdere keren per dag zonder specifieke oorzaak. Soms moet ik de Macbook Pro zelfs herstarten anders krijg ik Word niet eens meer geherstart.
    Wel een moeizame boel bij Microsoft. Ze hebben maanden de tijd gehad om zich voor te bereiden op El Capitan, maar nog steeds is de boek niet compatible. Slechte zaak hoor. Ik hoop dat er nu eindelijk een update komt die e.e.a. stabiliseert. Office gebruik ik nl elke dag voor mijn werk.

Bijdrager
    Targaryen

Vreemd, ik heb nog geen problemen ervaren met OS X en Office 2016.

Bijdrager
    KR1275

Wie weet hoe ik de verwijderde mail automatisch kan wissen bij het afsluiten van Office? Ik kan geen ‘planning’ meer vinden.

Bijdrager
    SvS

En hoe gaat het nu na update van 10.11.1?
    Is MS Office beter bruikbaar geworden?

Bijdrager
    TomP

Ik heb geen ervaring met Office 2016 maar ondervind wel problemen met OpenOffice en Libreoffice. Mijn Mac loopt steeds vast als ik documenten wil afsluiten.

Gezien de problemen met Office 2016 ben ik niet echt van plan om hiervoor te betalen. Ik vraag mij af welke alternatieven er nog zijn.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.