6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sytrusze

Office inhoudsopgave pakt niet alle headings

Waarom office, waarom?

Soms doet hij het perfect en soms niet. Alle titels maak ik heading 1, de ondertitels heading 2 enz.
    Als ik dan een inhoudsopgave laat maken dan pakt office meestal alle headings direct mee en wordt alles netjes weergeven. Nu slaat office een hoop headings over, dit heb ik wel eens vaker, waarom?:(

thanks!

Bijdrager
    iep

Is het niet een kwestie van instellen tot hoe diep je wilt gaan qua headings? Meeste andere pakketten doen dat wel op die manier zodat je de inhoudsopgave wat overzichtelijker kunt houden.

Bijdrager
    sytrusze

Nee denk het niet want ik heb bijv.

Titel 1 (Heading 1)

Titel 2 (ook Heading 1)

De inhoudspagina pakt dan soms Titel 2 wel maar Titel 1 niet.

Bijdrager
    CedricH

Kan je bij de opties voor inhoudsopgave niet de stijlen aanvinken die je er zelf in wilt (via het lint, tabblad documentelementen, knop “opties” rechts van de inhoudsopgaves)? Anders kan je eens proberen de opmaakprofielen die hij mist eens opnieuw toe te passen.

Offtopic: wees blij dat je mijn probleem van vorige week niet had, toen verdwenen er totaal willekeurig spaties uit het document elke keer ik het doorstuurde naar mijn bachelorproef-collega :angry:

Bijdrager
    Ir.Bob

Zonder het document zelf te zien is het lastig om te zeggen waar het aan ligt. Maar mijn ervaring is dat het komt door inconsequent stijl gebruik (lokale opmaak). Maar ook zachte (line break) en harde enters (paragraph break) afwisselen en dat soort zaken.

Bijdrager
    sytrusze

@CedricH: lol, ja office kan soms een beetje vaag doen (alhoewel, dat ligt meestal aan ons zelf maar je moet maar net weten wat je fout doet).

@Ir.Bob: Je hebt gelijk! Het lag inderdaad aan de zachte en harde enters. Dan ben ik toch blij dat ik even hier om hulp heb gevraagd.

Super, bedankt voor alle reacties!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.