8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    voor een apple en een ei

Office for Mac SP1 downloaden?

Eigenlijk haat ik office, maar ik heb het toch op mijn Mac, en ik las op Macrumors dat SP1 is uitgekomen. Hoe download ik die? Ik kan geen microsoft-update programma vinden o.i.d.

Bijdrager
    Volkie

Welke versie heb je?

In het help menu van de meeste office applicaties (misschien wel allemaal maar dat weer ik even niet zeker) staat een update optie. Maar je kan ook gewoon in google “Office for Mac SP1 downloaden” intypen.

Bijdrager
    Yaris

Hier te downloaden.

Bijdrager
    Sc-cal

Open een office programma en kijk dan bij help, daar staat de optie “zoeken naar updates”

De nieuwe versie is 14.1.0

Bijdrager
    voor een apple en een ei

Bedankt, hij stond in het menu help

Bijdrager
    Bremsy

Rechtstreekse download gaat veel sneller. Voor de Nederlandse versie: Office SP1 NL

Bijdrager
    Sc-cal
    Bremsy op 12 april 2011

Rechtstreekse download gaat veel sneller. Voor de Nederlandse versie: Office SP1 NL

Idd het downloaden gaat hier sneller

Bijdrager
    nebilem
    voor op 12 april 2011

Eigenlijk haat ik office, maar ik heb het toch op mijn Mac, en ik las op Macrumors dat SP1 is uitgekomen. Hoe download ik die? Ik kan geen microsoft-update programma vinden o.i.d.

Je haat office en gebruikt het toch? Dat is ook zwak.

Als je iets doet moet je het goed doen. Anders moet je niet zeggen dat je iets haat. Of je weet niet wat ‘haten’ betekent. Het woord ‘haten’ is geen fijn woord.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.