9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    warsteyner

Office for mac 2011 zonder grammaticacontrole?

Ik heb wat topics doorgelezen waarin het lijkt dat ik het gewoon zonder de grammaticacontrole moet stellen op mijn Mac. Je weet wel die groene lijntjes als je per ongelijk een dubbele spatie in typt, de zin niet helemaal lekker loopt of je spreektaal gebruikt. Is dit echt enkel beschikbaar in de Windows versie?? Ik kan het namelijk niet geloven.

Bijdrager
    064harry

Tuurlijk niet!!

Bijdrager
    Macosxachist

Dat menu is misleidend. Grammaticacontrole wordt in het Nederlands niet geactiveerd.

http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/22120/nederlandse-grammatica-checker-in-office-voor-mac-2011/0/

Bijdrager
    Knurfty
    Macosxachist op 27 januari 2011

Dat menu is misleidend. Grammaticacontrole wordt in het Nederlands niet geactiveerd.

O nee? Ik heb Mac Office 2011 gekocht en staat standaard zo ingesteld als onderstaande afbeelding:

Word > Voorkeuren > Spelling en grammatica.

Zet wel je taal op Nederlands; Extra > Taal > Nederlands aanklikken > Standaard… > Ja.

Bijdrager
    064harry

Heee verrek!!! Mijn grammaticacontrole kan ik niet gebruiken. (niet aanklikbaar)
    Hoe heb je dat aangevinkt??

Bijdrager
    Knurfty
    064harry op 27 januari 2011

Heee verrek!!! Mijn grammaticacontrole kan ik niet gebruiken. (niet aanklikbaar)

Hoe heb je dat aangevinkt??

Geen idee, dat is standaard al zo. Misschien dat jij iets veranderd hebt?

Bijdrager
    JJmac

Mmm… vreemd kan het ook niet aanpassen

Bijdrager
    warsteyner

Ik kan het dus ook niet aanklikken maar als ik in het engels aan het typen ben wel.

Bijdrager
    warsteyner

http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/22120/nederlandse-grammatica-checker-in-office-voor-mac-2011/0/

Ja dat had ik dus ook gelezen, maar kon het eigenlijk nog steeds niet geloven.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.