8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn271

Office blijft maar crashen

.

Bijdrager
    johnkeates

Wat staat er in de logs?

Bijdrager
    sedikit
    johnkeates op 04 juli 2013

Wat staat er in de logs?

Staat er iets in over “fonts”? Kan het zijn dat je een fonts-programma hebt geïnstalleerd, of nieuwe fonts?

Bijdrager
    cids

Zorg dat je de laatste update hebt… zet voor Outlook alle “sync” opties uit… als Outlook problemen geeft, doe een rebuild van je database…

Bijdrager
    martijn271

@johnkeatis waar moet ik dan kijken? Ben nogal een leek op dit gebied..

@sedekit het klopt dat ik een paar weken terug de app ; ‘MacFonts – Free Fonts Collection’ heb gedownload uit de Mac App Store. Moet ik het programma verwijderen?

Bijdrager
    martijn271

@johnkeates waar moet ik dan kijken? Ben nogal een leek op dit gebied..

@sedikit
    het klopt dat ik een paar weken terug de app ; ‘MacFonts – Free Fonts Collection’ heb gedownload uit de Mac App Store. Moet ik het programma verwijderen?

Bijdrager
    martijn271

Net op vakantie geweest, iMac afgegeven aan een deskundige. Het probleem was een paar dagen opgelost maar tóch kwam het wéér terug; Office crasht. Na de vakantie had hij een paar programma’s verwijderd, welke ik nodig heb en weer opnieuw had gedownload. De programmas zijn gewone, bekende programma’s en de meeste komen nog uit de Mac App Store ook.. Kan iemand mij vertellen waar het probleem ligt en hoe ik het op moet lossen??

Bijdrager
    martijn271

@sedikit Het enige wat ik in het rapport kan vinden over Fonts is dit;

REGION TYPE VIRTUAL
    =========== =======
    ATS (font support) 32.0M
    ATS (font support) (reserved) 4K reserved VM address space (unallocated)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.