5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    robinho96

Office 365 licentie overzetten

Hey,

Ik heb thuis een Windows laptop en ik zou graag overstappen op een Mac. Nu heb ik hier 1 van de 5 licentie’s van office 2013 opstaan via ons office 365 abo. Kan ik deze licentie deactiveren en deze op de Mac heractiveren, of moet ik 1 van de overblijvende licentie’s gebruiken?

Groetjes,

Robin

Moderator
    Maarten

Ha Robin,

Volgens mij kun je de licentie online (in de online manager waar je de licentie ook vandaan hebt gehaald) weer intrekken. Vervolgens download je Office for Mac via dit account en voer je de licentiecode in.

Laat je even weten of het je lukt en hoe je het hebt geprobeerd?:)

Groet,

Maarten

Bijdrager
    robinho96

Ik ben van plan om een Mac te kopen, dit staat nog niet helemaal vast (ik weet nog niet zeker of er plaats is daar waar ik vakantiewerk wil gaan doen, om geld te verdienen waarmee ik de Mac wil kopen). Mijn ouders gaan hier ook een deel in investeren. Ik wou gewoon weten of dat ging. En download je dan Office for Mac 2011?

Bijdrager
    Elduderino

Gewoon huidige installatie deactiveren en opnieuw via je Office365 account installeren. Je hoeft niet eerst de andere vrije licenties op te maken.
    Je hoeft geen code of iets dergelijks in te voeren, alleen je account gegevens

Bijdrager
    robinho96

ok dat is handig om te weten!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.