12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    bert1976

Office 2016 op high sierra

Werkt Office 2016 v15.22 op high sierra?heb op de site van Microsoft gelezen dat je hiervoor best upgrade naar 15.35 maar heb daar geen zin in.
    In het slechtste geval willen de apps blijkbaar niet eens opstarten.het gaat vooral om outlook

Bijdrager
    Gerard

Na installatie High Sierra werkte mijn Outlook (Office 2016) niet meer. Na een upgrade (naar 15.38) liep alles probleemloos.
    De andere onderdelen van Office werken probleemloos.

Bijdrager
    SvS

Ik heb op de site van Microsoft gelezen dat je hiervoor best upgrade naar 15.35 maar heb daar geen zin in.

Waarom niet?

Bijdrager
    MadSven

Mss een illegale versie geïnstalleerd? Die wil je niet updaten.

Bijdrager
    Leonard1948

Bij mij werkt Office 2016 nog gewoon onder High Sierra op iMac eind 2015

Bijdrager
    puccini

Hier werkt ook goed onder High Sierra, misschien even verwijderen en opnieuw installeren?

Bijdrager
    Q-collective

Gewoon update uitvoeren van MS Office naar minimaal 15.35.

Bijdrager
    bert1976

leonard1948 en puccini, welke versies van office 2016 hebben jullie geinstalleerd?

nee madsven, ik heb update gewoon niet graag als iets goed werkt.

Bijdrager
    The Redesigner

Ik heb zojuist een directe update gedaan naar High Sierra op mijn late 2013 iMac en Office 2016 werkt hier nog gewoon…

Heb zelfs de laatste updates want als ik zoek naar updates meldt de Office Updater dat Office 2016 helemaal up to date is.

Bijdrager
    Q-collective
    bert1976 op 29 september 2017

nee madsven, ik heb update gewoon niet graag als iets goed werkt.

Nou, het werkt dus niet. De oplossing gaat een update zijn. Wat let je om te updaten?

Bijdrager
    pvtje

Bij mij werkte outlook inderdaad niet meer na upgrade van High Sierra, kon gelukkig udate doen van office en nu werkt alles weer probleemloos.

Bijdrager
    Leonard1948

bert1976 op 29 september 2017 #
    leonard1948 en puccini, welke versies van office 2016 hebben jullie geinstalleerd?

Versie 15.26

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.