6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    JesperD

Office 2011 wil niet meer geactiveerd worden

Beste OMT-leden,

Vanochtend kreeg ik de melding van office for mac 2011 (thuisgebruik/studentenversie) dat ik servicepak 2 kon downloaden. Dit heb ik gedaan.
    Wanneer ik nu Excel opstart, krijg ik de melding dat ik de product key moet invoeren. Dit was voorheen niet zo. Bij Word gebeurt dit overigens niet. Dit doe ik en er staat dan dat mijn productkey niet meer geldig is/verkeerd is ingevoerd. Ik heb het zo’n 20x gecontroleerd, dus verkeerd over getypt kan niet. Ik baal hier enorm van. Het gaat hier om een legitieme via een bekende webwinkel gekochte versie van office for mac, dus niet illegaal gedownload of iets dergelijks.

Heeft een van jullie ook soort gelijke problemen? Ik heb het forum al enigszins doorgezocht, maar ik kon geen antwoord vinden.

Gr,

Jesper

Bijdrager
    Beech

Ik heb dit ook een keer gehad. Lees in ieder geval dit eens.

Je kunt ook een nieuwe account maken en nagaan of het dan wel lukt. Zo ja, dan bij jou die.plist weggooien.

Bijdrager
    johnkeates

Even met microsoft bellen, daar heb je immers voor betaald he.

Bijdrager
    JesperD

Bedankt voor de tips.

Inmiddels heb ik contact opgenomen met Microsoft, ze hebben me snel en deskundig geholpen.
    Hier mag een slotje op.

Bedankt.

Bijdrager
    fenkikon

Wat was uiteindelijk de oplossing?
    Ik had enige tijd geleden eenzelfde probleem met een legale Office 2011 versie. Kreeg toen na een update ook opeens een melding, bij mij verhielp het opnieuw opstarten van de computer het probleem.

Bijdrager
    JesperD

Oeps, vergeten te melden wat de oplossing is. Ik kreeg een vervangende product key. Het heeft te maken met het feit dat de studentenversie van Office for mac 2011 niet werkt met schoolsites, in mijn geval Sharenet. Als ik een bestand wil openen op Sharenet, krijg ik een melding voor het invoeren van de product key. Dit is een bekende bug werd mij verteld.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.