10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Dahlia

Office 2011 via Surfspot: waar vind ik productcode?

Hai
    Ik heb net de DVD’s voor Office voor Mac (NL) ontvangen. Ik kan ‘m alleen niet activeren. Ik heb een productcode nodig. Als ik word wil starten moet ik het “product activeren”
    er staat dan “De productcode is een unieke reeks van 25 letters en cijfers, onderverdeeld in groepjes van vijf tekens.
    Als u een doos met een dvd hebt aangeschaft: De productcode bevindt zich op de achterkant van de dvd-verpakking van Office voor Mac”;
    Alleen, op de sticker van het DVD hoesje staat een “WO” nummer en een “P/N” nummer. Beiden werken niet (ook beiden niet 25 tekens) Ook de barcode die erop staat voldoet niet. Waar kan ik die code vinden? Iemand ook via Surfspot de nieuwe Office geïnstalleerd?

Nanna

Bijdrager
    bouncer

Normaal staat de produktcode boven de barcode (in de box). Vijf blokjes van cijfers/letters met een streepje er tussen.

Bijdrager
    Dahlia

Nope:(
    Twee stickers met ieder een barcode , en nummers/letters, maar geen van allen vijf x vijf…

Bijdrager
    veerb

Het is als het goed is een oranje sticker op de achterkant van het hoesje van de standaardprogramma’s. Er staat ook een pictogram van een sleuteltje bij.

En anders zou ik even de klantenservice mailen.

Bijdrager
    MacMartino

check je rekening, volgens mij staat daar de activatiecode op.

Bijdrager
    Don Camillo

Er zijn twee kartonnen hoesjes, op de achterkant van de ene is bovenaan een oranje sticker met daarop de productkey geplakt.

Als dat niet het geval is, wordt het tijd om eens contact met Surfspot te zoeken. Want op de rekening zul je de productkey niet vinden.

Bijdrager
    MacMartino

Ok, bij Filemaker was dat wel het geval (op de rekening). Succes!

Bijdrager
    MacMartino

NB weet je wat helemaal een feest is? Het Adobe pakket via Surfspot.
    Het bemachtigen van een licentienummer kostte mij 2 maanden…
    Volgens Adobe kon het niet, dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel.
    Pfff. Maar uiteindelijk, na allerlei bewijzen overleggen en tig keer bellen
    en mailen… kreeg ik ‘m dan toch toegewezen!

Bijdrager
    Dahlia

Gelukt! Don Camillo had het over twee hoesjes. Ik ben het dubbele hoesje wat ik aan een kant had geopend eens verder gaan ontleden en …het bleken er inderdaad twee op elkaar geplakt te zijn, in plaats van een tweelinghoesje;) De sticker gevonden dus. Heel suf, maar pfew. Surfspot was heel stil na mails van mij….

Bijdrager
    ivanwoerkom

Ik heb bij Surfspot Office for Mac2008 aangeschaft voor op mijn MacBook. Iedere keer kreeg ik een nieuwe update en op mijn MacBook staat dan ook o.a. Word 2011. Bij product-ID staan xxxxx-xxx-xxxxxxx-xxxxx oftewel 20 cijfers. Op de CD staat geen nummer, op de leveringsbrief alleen een artikelcode en in mijn “kluis” bij Surfspot staat ‘Aanvullende informatie: Voor dit product is geen installatiecode benodigd’.

ik heb nu een iMac en met TimeMachine alles overgezet. Nu vraagt Word en Excel dus om een 25-cijferige code.

Mijn Engels is niet goed. Bij Microsoft op de Nederlandse site vind ik het antwoord niet en op de Engelse kan ik er niet uitkomen.

Iemand enig idee wat te doen?

Bedankt alvast voor een antwoord,
    Ingrid

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.