15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Bj1990

Office 2011 nederlandstalig in de Apple Store?

Hallo,

sinds enkele dagen heb ik mijn eerste mac, ik gebruik hem voor school waarvoor ik office nodig heb.
    Nu is mijn vraag: is de office 2011 versie in de apple store nu Nederlands of engels talig, ik heb echt overal gezocht maar ik kon het niet vinden.
    In ieder geval alvast bedankt.

ps: ik heb de zoekfunctie al gebruikt.

Bijdrager
    wmaat

Kun je niet bestellen via onderwijs store van surfspot?
    Ieder zinnige onderwijsinstelling stat daar volgens mij bij…

Bijdrager
    Its Showtime

Bij surfspot hebben ze voor zover ik kan zien ook alleen de Engelse versie van Office 2011 staan. Is opzich ook wel logisch omdat Office 2011 in het Nederlands pas op 11 november uitkomt volgens mij.

Bijdrager
    Bj1990

Daar hebben ze alleen de Engelstalige versie van Office, ik kan hem alleen bestellen via slim.nl.
    Ik heb liever de Nederlandstalige versie, kan ik de Engelstalige versie misschien na aankoop overzetten naar de Nederlandstalige versie?

Bijdrager
    Hansi2124

Dan nog een paar dagen of weken even geduld;-)
    Welkom op dit forum overigens!

Bijdrager
    Ducky_Inc

Ik heb hier nog een Office 2008 Slim.nl NL liggen, PM indien interesse.

Bijdrager
    Bj1990

@Hansi2124 bedankt voor het welkom.
    Eigenlijk heb ik hem deze week nog nodig voor een paar verslagen, is het echt niet mogelijk om het na een tijdje over te zetten op de Nederlandse versie?

Bijdrager
    Bj1990

@Ducky_Inc ik koop liever de 2011 versie, ik denk dat die langer door Microsoft ondersteund wordt en is het trouwens niet zo dat je zo een pakket maar op een Mac kunt installeren?

Bijdrager
    Ducky_Inc
    Bj1990 op 07 november 2010

@Ducky_Inc ik koop liever de 2011 versie, ik denk dat die langer door Microsoft ondersteund wordt en is het trouwens niet zo dat je zo een pakket maar op een Mac kunt installeren?

Is nog nooit gebruikt.

Bijdrager
    Elbertox

Installeer open office en wacht nog even tot de Nederlandstalige versie uitkomt;)

Bijdrager
    Bj1990

@Elbertox, kan ik daar dan ook documenten in maken en meenemen naar office zodra ik die gekocht heb?

Bijdrager
    sedikit

Staan overigens al sinds ± één week al diverse Office’s 2011 Nedelands-talig op het net (dit schijnt hetzelfde te zijn als roepen “daar in de verte wordt een misdaad gepleegd”). Daarom begrijp ik dat niet zo, dat deze versie kennelijk nog niet officieel te krijgen is.
    Maar niet getreurd Bj1990: hier kun je de OpenOffice ophalen: http://www.openoffice.org/
    Als je clickt op “I want to download OpenOffice.org , zie je in dat groene veldje, onderaan, ook “Get all platforms and languages”
    OpenOffice opent/maakt dezelfde documenten als Microsoft Office. En die documenten kun je ook later meenemen naar de Office 2011. Via “bewaar als”. Want .doc is en blijft .doc!

Bijdrager
    Bj1990

@sedkit bedankt voor je reactie, ik ga nu tijdelijk open office gebruiken en heb 2008 + upgrade naar 2011 bij apple besteld.

Bijdrager
    Sc-cal

Op 11 november kan je hem kopen..ik wacht ook op mijn gratis upgrade van 2008 naar 2011.

Bijdrager
    Bj1990

Ik heb de office 2011 versie.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.