3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    jantjuh14

Office 2011 i.c.m. netwerk printer

Geachte forumleden,

Ik heb geprobeerd om mijn printer via het netwerk (lees windows 7) toe te voegen aan mijn mac mini. Dit is prima gelukt via de systeemconfiguratie. Lion vind de printer op het netwerk en ik kan de printer configureren.

Wanneer ik via office 2011 wil gaan printen krijg ik een probleem. De eerste keer dat ik ging printen kwam er een venster in beeld dat ik mij als geregistreerd gebruiker moest aanmelden, of via mijn apple account moest aanmelden.

Nu is het probleem (denk ik?) dat ik mijn printer via een gast account heb geconfigureerd. Op de windows 7 pc staat namelijk een account zonder wachtwoord, dus ik vraag me af of ik ├╝berhaupt wel als geregistreerd gebruiker kan inloggen, omdat er geen wachtwoord is? Op office 2011 moet ik namelijk verplicht een wachtwoord intypen om op OK, te klikken. Wanneer ik inlog op office 2011 met mijn apple account gegevens krijg ik een mijn printer dock icoon te zien dat er sprake is van een: autorisatie probleem.

Ik heb op google gezocht naar soortgelijke problemen, maar ik ben helaas niet specifiek mijn probleem tegengekomen, dus hopelijk is er iemand die mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    TRML

Ik snap er niets van, heb je nou een netwerk printer of heb je een gedeelde printer op je windows pc?
    Voor een netwerk printer heb je niets met die windows pc te maken.

Bijdrager
    jantjuh14

Sorry voor de verwarring, maar ik heb een gedeelde printer op mijn windows pc.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.