14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    ronald

Office 2011 – al ervaringen

Ik ben benieuwd of er in dit forum er al ervaringen zijn (ja, ik lees ook de recensies op internet) met de nieuwste versie.

Is het lint inderdaad zo handig of is een floating palette toch fijner?

Bijdrager
    Yggdrasil
    Bijdrager
    Bj1990

Voor mij is dit een perfecte office versie, het menu is overzichtelijker dan oudere versies.
    Nadeel is dat ik op m Macbook Pro 13inch eind 2010 2.4GHZ een “hapering” opmerk als ik office opstart en een Lay-out moet kiezen.

Bijdrager
    tarun

Is zelf beter dan de WIndows-versie omdat je het lint kan laten verdwijnen. Het lint zelf vind ik prima werken, ook omdat de originele menu’s (anders dan in WIndows) gewoon nog aanwezig zijn. Inderdaad de beste versie tot nu toe.

Bijdrager
    Hagert

Eindelijk compleet!
    Bijna alle of misschien wel alle functies die er op windows ook in zitten en de sjablonen (die ze hebben afgekeken van iWork) zijn mooi.
    Het werkt goed en heel snel.

Bijdrager
    CedricH

Ik gebruik hem ook sinds vandaag en ik moet zeggen dat het een enorme verbetering is ten opzichte van de vorige versie, echt zijn geld waard! Mooier, werkt sneller, …

Bijdrager
    Mister Lee

Ik voel me nogal genaaid. In oktober schaf ik Office for Mac 2008 (home & student) aan met word, excel, powerpoint én entourage. Daarbij zou ik kosteloos de 2011 versie mogen downloaden.

Nu heb ik de 2011 versie er op staan en blijkt dat entourage (of outlook zoals het nu weer heet) er niet bij zit.:-( Dit vind ik niet netjes! Hoe denken jullie hierover?

Bijdrager
    Koetjesreep

Je hebt ook de laatste versie van entourage. Outlook is geheel vernieuwd.

Bijdrager
    Mister Lee

Je hebt ook de laatste versie van entourage.

Maar die is wel 3 jaar oud. :slant:

Bijdrager
    Mister Lee

Bijdrager
    Koetjesreep

Dus?

Bijdrager
    Mister Lee

Als er een update komt van een software bundel mag je er toch vanuit gaan dat ze de software bundel niet uithollen?

Stel dat ze bij de 2011 versie ook nog excel en word eruit hadden gegooid!

Snap je het nu?:wink:

Inactief
    Anoniem

Mede dankzij de SSD in mijn Mac voelt Office 2011 wel erg snel aan. Kan niet herinneren dat Office 2008 zo snel startte op deze Mac.

Bijdrager
    CedricH

Zelfs als je niet over een SSD beschikt voelt het pakket een stuk sneller aan dan de 2008 versie:lol:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.