13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jermain

office 2011 14.0.1 update

Update voor Office 2011.

Met deze update worden kritieke problemen in Office 2011 opgelost, inclusief problemen waardoor toepassingen van Office 2011 niet meer reageren of onverwacht worden afgesloten.

Ga naar de volgende website voor meer informatie over deze update:

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=202799

Ga naar de Microsoft-website als u meer hulp nodig hebt of een downloadbare versie van deze update wilt verkrijgen.

Inactief
    Anoniem

Hij ligt nog niet eens in de winkel (NL versie) en de eerste update is er al… Hahaha

Vandaag via iCentre Delft gekocht (webshop) en binnen 24 uur wordt hij verzonden. Dus hopelijk donderdag binnen.

Bijdrager
    CMD-Z

apart, critical problems, heeft iemand die ervaren? ik niet

Bijdrager
    LighScan

Ik werk al een tijdje met deze Office-versie, en deze problemen heb ik gelukkig ook niet hoeven te ondervinden.

Binnenkort overigens wel degelijk een legaal, Nederlands exemplaartje van kopen. Deze Engelse is meer voor een trial-doeleinde gebruikt geweest (nakijken of het wel echt de “moeite” waard is om zoveel geld aan uit te geven ten opzichte van 2008 (ook legaal!), antwoord is overigens ja).

Bijdrager
    strigoi

Leuk zo’n update, fail.

Inactief
    Anoniem

Haha, doet me denken aan Office 2004. Na een jaar deed ik een clean install en toen ik Office weer had teruggezet kon hij bepaalde downloads niet meer vinden waardoor ik vanaf de cd niet meer naar de nieuwste versie kon gaan.

Bijdrager
    JBStudio
    strigoi op 09 november 2010

Leuk zo\’n update, fail.]

Wat is daar zo ‘fail’ aan? AutoUpdate is een programma van office…. deze staat open tijdens een installatieproces… dus sluiten! Ik geef toe dat AutoUpdate dat automatisch moet doen bij gevonden updates, maar die dag zie ik voorlopig nog niet komen.

Ik denk dat jij de enige ‘fail’ bent….

Bijdrager
    janbergstra

Is het zinvol de nieuwe versie van Office voor mac te kopen? Of is het alleen maar meer van hetzelfde?

Ik herinner me dat de updates van MS Office mac voor zowel 2004 als 2008 (allebei netjes gekocht) altijd problemen gaven. Ik herinner me het advies dat ik van de helpdesk van MS kreeg om 2008 eerst in zijn geheel te verwijderen, dan weer te installeren en dan voor gebruik de updates te doen. Dat was niet goed voor mijn humeur.

Het verbaast me niets dat je rare meldingen bij updates krijgt.

Klopt het dat Outlook niet standaard bij de thuis-versie Office 2011 zit? Dat je daar een duurdere licentie voor moet kopen?

Bijdrager
    apple-pie

Het klopt dat je voor Outlook het duurdere pakket moet aanschaffen, maar ik heb hier ook een beta draaien en moet zeggen: het is een verademing met de 2008 versie. Alles is veel sneller.

Ook ik ga het pakket aanschaffen. Met of zonder Outlook… daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik vind het wel fijner dan Entourage op de 1 of andere manier, maarja zolang er niet gesyncd kan worden met iCal en Adresboek (welke beiden mijn voorkeuren hebben) is het een beetje een twijfelgeval.

Bijdrager
    strigoi

@JBStudio Ten eerste is het raar dat het programma dat je van de update voorziet niet aan kan staan tijdens een update en ten tweede had ik alles gesloten. Dus ook Microsoft Autoupdater, alle overige vensters. De installatie ging gewoon niet verder. Heb de update geforceerd moeten stoppen en daarna handmatig de update moeten downloaden, toen ging het wel goed. Leg mij eens uit wat heb ik als gebruiker verkeerd heb gedaan waardoor ik de titel ‘fail’ verdien?

Bijdrager
    macpro

Ik had na installatie van Office 2011 het probleem dat Remote Desktop Connection niet meer met Windows 2000 machines kon verbinden. Dus de oude versie maar teruggehaald. Na de patchronde van vandaag is Remote Desktop Connection ook bijgewerkt, maar ik kan nu wel/nog steeds verbinding maken met Windows 2000 machines.
    Voor de rest weinig gemerkt van deze nieuwe versie.

Inactief
    Anoniem

Inderdaad, bij de SoHo versie zit geen Outlook inbegrepen.
    Zelf heb ik een volledige Engelstalige versie, maar heb besloten om Outlook niet te gaan gebruiken.

Outlook is namelijk niet in staat om je adresboekje en de kalender te synchroniseren.
    Synchroniseren met je iPhone of iPad is daardoor onmogelijk.

Voor mij is Outlook daarom een No Go…

Hopenlijk dat hiervoor in de toekomst nog een update komt, maar voorlopig heb je op deze wijze dus erg weinig aan Outlook imho.

Bijdrager
    JBStudio

@strigoi…. O ja, stom van mij dat ik dat niet gezien had in je eerste post…. ????? Lekker duidelijk ben je: Je roept fail. Vervolgens laat je een afbeelding zien, die niet vreemd is van Office. Ik geef commentaar en jij gaat later verklaren, wat je allemaal wel en niet gedaan hebt. Nee duidelijk – als je dan tegen dat probleem aanloopt, geef dan direct de oplossing zodra mensen met hetzelfde probleem het ook kunnen toepassen, zonder direct fail te roepen. Onzinnig en in mijn ogen een beetje dommig.

Sterkte

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.