6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ddevries

office 2008 verwijderen na installatie 2011

Hoi,

ik heb op de Imac office 2011 geïnstalleerd. Dit heb ik gedaan terwijl 2008 er nog op staat.
    Als ik deze nu ‘netjes’ wil verwijderen, kan dat via “office verwijderen.app” in de hulpprogs van office 2008. Echter, als ik dit wil doen zegt het programma: “alle software van microsoft office verwijderen?” (doorgaan/annuleren).

Dit klinkt alsof ik het risico loop dat ook office 2011 wordt verwijderd. Weet iemand of dit slechts een onhandige zin is, of dat daadwerkelijk beide office programma’s worden gewist?

Bijdrager
    Nikita

Je kan ook de map van Office 2008 in de Prullenmand slepen. Dan blijven weliswaar de voorkeurbestanden en instellingen van Office 2008 staan, maar da’s maar een paar honderd KB hooguit en zorgt verder niet voor vertraging (en misschien gebruikt Office 2011 ze ook, maar dat weet ik niet zeker).

Bijdrager
    Xserve

Als ik me niet vergis, moet je nog bevestigen welke installatie je wil verwijderen, als je op ‘Doorgaan’ klikt. ik ga er mijn hand wel niet voor in het vuur steken…

Moderator
    Strifer

Mocht het per ongeluk beide versies verwijderen, dan is er geen nood aan de man en kan Office 2011 weer opnieuw geïnstalleerd worden. Onhandig natuurlijk, maar geen ramp.

Succes!

Bijdrager
    Rolf

Ik heb van de week ook 2008 verwijderd na installatie 2011. Geen probleem: via de remove app gaat ie zoeken welke versies precies op je machine staan, en moet je kiezen welke je wil verwijderen. Gaat probleemloos.

Bijdrager
    ddevries

ok dank – ik ga em verwijderen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.