27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    Vtenvoorde

Office 2008 update 12.1.4

Er is er weer 1.

Bijdrager
    Steph

bij vond ie alleen 12.1.3

Daarna nog is gezocht… vond ie niets meer

Bijdrager
    LighScan

http://www.microsoft.com/mac/downloads.mspx

Jep, er is er inderdaad weer eentje :D Omt is alleen vanwege deze “update-topics” al geweldig. :P

Het is overigens slechts 16 mb groot. 8) Zullen niet veel fixes zijn dan. :?

Bijdrager
    JWB

Ik hoop dat ze eindelijk eens iets doen aan het feit dat OSX met expose werkt, en Office dus duidelijk niet…

Bijdrager
    LighScan

Dat lijkt me 1 van de nieuwe “knappe” features te worden van Office 2011 ofzo… :?

Bijdrager
    JWB
    ”LighScan”

Omt is alleen vanwege deze “update-topics” al geweldig. :P

Kijkend naar je onderschrift ben je er dan wel eentje vergeten…of je hebt gewoon de laatste tijd niet op OMT gekeken! :wink:

Bijdrager
    Vtenvoorde

Ja 10.5.5 is er al een tijdje hoor.
    Wel een beetje overdone dit allemaal in het onderschrift te zetten. :sealed:

Bijdrager
    sypie

Is wel handig als je een vraag over je machine hebt, je hoeft dan niet alles specificaties neer te tikken, want die staan er al.

Moderator
    unSOUND
    ”LighScan”

Volgens Versiontracker zijn er vandaag updates geweest van 26 programma’s. Zullen we daar ook allemaal topics voor gaan maken ? :evil:

Bijdrager
    macpro
    ”sypie”

Is wel handig als je een vraag over je machine hebt, je hoeft dan niet alles specificaties neer te tikken, want die staan er al.

En dan wijzig je een keer je configuratie en leest iemand een oud topic en snapt ‘ie er geen biet meer van.
    Niet helemaal zo’n goed idee dus.

Bijdrager
    MacbookTo

Ik heb weer eens problemen met de upgrade. Ik krijg de foutmelding dat het programma niet op mijn schijven gevonden kan worden. Nou, er staat toch echt een officieel gekochte versie op.

Bijdrager
    LEXY

Laat me raden, je hebt alle overbodige talen weggegooid?!

Bijdrager
    macpro

Foute gok: Office wordt maar in 1 taal uitgeleverd.

Bijdrager
    macpro

@MacBookTo: ik had hetzelfde probleem op een Mac mini. Heb de Office map in de prullenmand gemikt en Office 2008 opnieuw geïnstalleerd. Nu worden de updates wel herkend en geïnstalleerd.
    Deze werkwijze staat ook op de site van Microsoft beschreven.

Bijdrager
    MacbookTo

Nee, ik had geen talen weggegooid. Ik zal inderdaad Office 2008 proberen te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik laat de uitslag wel weten.

Bijdrager
    LighScan
    ”unSOUND”
    ”LighScan”

Volgens Versiontracker zijn er vandaag updates geweest van 26 programma’s. Zullen we daar ook allemaal topics voor gaan maken ? :evil:

Nee dat zou inderdaad een stortvloed aan topics betekenen. :sealed: Maar voor de grote programma’s die algemeen erg vaak gebruikt worden lijkt me dit geen slecht idee, en iWork + Office:Mac zijn daar 2 voorbeelden van waar je ook topics van tegenkomt wanneer er een update van verschijnt :)

Bijdrager
    LEXY

Lang leve MUMenu!!!

MUMenu is a menubar item application that will check periodically for daily Mac OS X software updates at MacUpdate. You’ll be able to browse small descriptions of the updated products, go to More Info pages, and download them. Highlighted updates (Hot Picks) are highlighted in red, and applications that are already installed on your Mac will display its appropriate icon. When a new update is posted, MUMenu icon in the menu bar will change color.

http://www.macupdate.com/info.php/id/8277/mumenu

Bijdrager
    MacbookTo

Ik heb nu net Office 2008 eraf gegooid. Bij het opnieuw installeren zei het programma dat er geen eerdere versies aangetroffen waren. Het programma is geïnstalleerd en weer kreeg ik bij het binnenhalen van de laatste upgrade een foutmelding. Er verschijnen drie harde schijven in beeld. Dat klopt, want die zitten er in. Op elke schijf komt een rood uitroepteken te staan met nu een ander bericht:

U kunt Office 2008 12.1.4 Update niet op dit volume installeren. Voor deze update is Mac OS X versie 10.4.9 of later vereist.

Op mijn Mac Pro staat versie 10.5.5

Wat nu?

Bijdrager
    macpro

Je moet nu eerst op de website van Microsoft twee andere updates downloaden en die dan installeren:
    Office 2008 12.1.0 SP1
    Office 2008 12.1.3

Daarna kun je de 12.1.4 update installeren.

Bijdrager
    MacbookTo

Ik ga het proberen SP 12.1.0 staat nu te downloaden. Deze zocht hij automatisch, die andere dus niet. Ga ook even op zoek. Bedankt. Ik houd je op de hoogte.
    Vreemd. Ik dacht altijd dat je het programma opnieuw kon installeren en de laatste update. Zijn dan in die laatste update, de vorige niet begrepen?

Bijdrager
    macpro

Bij de Office updates is dat niet altijd het geval.
    Maar dat kun je ook in de info bij die update lezen.
    Dan staat erbij welke update je minimaal vooraf moet hebben gedraaid.
    Handig is het in ieder geval niet.

Bijdrager
    MacbookTo

Macpro, (Zeker ook een gelukkige bezitter van de mooie Mac Pro!) het is gelukt. Hartelijk dank voor je goede adviezen. Petje af. :innocent:

Bijdrager
    macpro

Graag gedaan. En de naam “macpro” gebruik ik al ruim 20 jaar.
    Heeft dus niets te maken met die krachtpatser die naar mij is vernoemd.

:wink:

Bijdrager
    RickDeRaaf

ik heb nu de laatse update geinstalleerd en nu starten de programmas niet meer op, office configuratie assistent word geopend…..klik op doorgaan…….voltooien en de assistent sluit af en programma start niet op!?

gevalletje vicieuze cirkel!!!! :x

iemand????

Moderator
    unSOUND

Waarschijnlijk is het gebruikte serienummer dan te oud voor de versie van Office, dat had ik ook toen ik van 12.0.1 naar 12.1 ging… Dat eindigde in precies dezelfde kwaal, tot ik een nieuwer serienummer gebruikte.

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”unSOUND”

Waarschijnlijk is het gebruikte serienummer dan te oud voor de versie van Office, dat had ik ook toen ik van 12.0.1 naar 12.1 ging… Dat eindigde in precies dezelfde kwaal, tot ik een nieuwer serienummer gebruikte.

Is het dan nodig alles te verwijderen en opnieuw te installeren??

(ben net m’n nieuwe MacBook aan het installeren, alles loopt vlekkeloos(natuurlijk) behalve dit MS pakket!)

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”RickDeRaaf”
    ”unSOUND”

Is het dan nodig alles te verwijderen en opnieuw te installeren??

(ben net m’n nieuwe MacBook aan het installeren, alles loopt vlekkeloos(natuurlijk) behalve dit MS pakket!)

Eerst kijken dan vragen……….:P

Het werkt hier, heb even wat cornflakes uit m’n serialbox gehaald en kreeg na het consumeren een helder moment:wink:

Bidankt!

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.