11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    marrty

Office 2004 en MacBook Pro

Zijn er ervaringen met hoe Office 2004 draait op een MacBook Pro (dus met Intel)? Gaat dit langzamer dan met een niet-intel iBook of PowerBook? Zijn er andere problemen?

En: heeft iemand een idee wanneer de nieuwe Office uitkomt??

Marty

Bijdrager
    Nikita

Draait ongeveer net zo snel als dat het op een G4 doet… En het is prima werkbaar, want Office is niet zo zwaar.

Office 2007 / 2008 komt aan het einde van het jaar. Microsoft kennende zal dat dan wel op 30 december zijn…

Bijdrager
    ivan92

zal dit wil Native zijn?

Bijdrager
    Thoomas

Ja.

Geblokkeerd
    Anoniem

Vind het persoonlijk niet zo lekker lopen op mijn MacBook met 1GB RAM. Kan ook aan het app zelf liggen…

mvg

Bijdrager
    KingAchille

Ik gebruik het volledige pakket (Word, PowerPoint, Exel & Entourage) en ik moet zeggen dat ik nog nooit problemen heb ondervonden. Nooit vastgelopen, nooit plots gestopt, alles pikobello in orde :)
    En dat voor een Microsoft product :wink:
    Mvg,

Bijdrager
    Angelzilla

Ik heb het hier draaien op een “oude” MBP met 2.0 Ghz, 2G geheugen en een PB 12″ 1,5Ghz, 512mb.
    Het opstarten op de MBP van Office gaat tergend langzaam. Op de PB is het vele malen sneller.
    Qua gebruik is er niet veel verschil, maar op de PB werkt het gevoelsmatiger net ff lekkerder.
    Inderdaad nooit vastlopers e.d. Maar de ontwikkeling van de Mac-software binnen Microsoft is een aparte afdeling met eigen engineers. :P

Bijdrager
    mvdenberg

Het draait op mijn macbook 2Ghz 2Gb ram even traag als op een iBook G3 800Mhz, 256Mb geheugen.
    Ik zal het ook heerlijk vinden als er een universal versie uitkomt, alhoewel: alleen het opstarten van een office programma is traag. Als het eenmaal draait is er niets aan de hand.

Bijdrager
    Barney1985

Het is vooral het opstarten waar de strandbal even tevoorschijn komt. De snelheid is soms wat minder. Zoals eerder gezegd: office 2007-08 gaat dit oplossen.

Bijdrager
    J.C.

Als ik grote lappen tekst verwijder, wil hij nog wel redelijk sloom zijn. Verder heb ik niet echt dingen waar ik tegen aanloop met de gedachte, goh wat sloom

Bijdrager
    Massive Tudom
    ”J.C.”

Als ik grote lappen tekst verwijder, wil hij nog wel redelijk sloom zijn. Verder heb ik niet echt dingen waar ik tegen aanloop met de gedachte, goh wat sloom

Hier hetzelfde, op zwarte MacBook Intel Core2Duo

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.