13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    iloveapple

Offerte ontwerp DAF Trucks

Beste leden,

Ik ben al 10 jaar zzp-er en nu krijg ik een offerte aanvraag binnen van een groot vrachtwagen bedrijf (Daf). Wat is een schappelijke prijs voor een ontwerp aan te leveren voor het bestickeren van een hele truck.

In het ontwerp moeten een aantal modellen worden weergegeven.

Ik hoor graag van jullie wat jullie hier voor zouden factureren.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 3 weken geleden door  iloveapple.

Bijdrager
    Hyrax

Aantal uur dat je denkt bezig te zijn a 75 EUR/u?

Bijdrager
    FABMAC

Je bent al 10 jaar zzp-er. In die 10 jaar heb je steeds een prijs berekend voor je werk. Die zal iets gestegen zijn in die tien jaar; maar ik zie niet in wat dat nu te maken heeft met de grootte van het bedrijf. Reken voor jezelf gewoon de goede prijs maal aantal uren ( dat je denkt nodig te hebben ) en stuur het in. Gewoon wat je voor elke klant (behalve de bevriende slager oid…)  berekent. Dan zit je voor jezelf aan de goede en reële kant. En voor dat bedrijf willen ze dat betalen, dan is het prima, of zijn ze uit op een koopje. Nou; daar hebben we er zat van.

Bijdrager
    iloveapple

<p class=”cite”>FABMAC op 27 juni 2019 om 13:03</p>
    Je bent al 10 jaar zzp-er. In die 10 jaar heb je steeds een prijs berekend voor je werk. Die zal iets gestegen zijn in die tien jaar; maar ik zie niet in wat dat nu te maken heeft met de grootte van het bedrijf. Reken voor jezelf gewoon de goede prijs maal aantal uren ( dat je denkt nodig te hebben ) en stuur het in. Gewoon wat je voor elke klant (behalve de bevriende slager oid…)  berekent. Dan zit je voor jezelf aan de goede en reële kant. En voor dat bedrijf willen ze dat betalen, dan is het prima, of zijn ze uit op een koopje. Nou; daar hebben we er zat van.

Ik reken juist wel aan de grootte van een bedrijf.

Vandaar mijn vraag :) https://www.youtube.com/watch?v=87CPZdh6FIc

Bijdrager