4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Mattheus

oeps… index in dreamweaver weg…..

En ja hoor…. de grootste internet-nitwit van dit forum is weer eens bezig geweest……

Ik zat te denken om een podcast te intergreren op mijn website. Nu leek het mij handig om dit (met alle bijbehorende verschijnselen) te maken in iWeb en vervolgens te integreren in mijn website die verder gemaakt is in dreamweaver. So fa so good…
    Na het probleem van de ftp van dreamweaver opgelost te hebben door een ander FTP appje gebruikt te hebben (Dreamweaver vertikt het om iWeb bestanden te uploaden vanwege de lange namen ofzo), kom ik er nu ineens achter dat ik mijn index bestand van dreamweaver kwijt ben. Of beter gezegd, het is een geheel blanco bestand geworden die, als ik in de code kijk, gemaakt is door iWeb.
    Het bizarre is, dat de site (www.melrose.nl) wel goed werkt… (Ik weet het, er zitten de wereld foutjes in…) alleen dat ik mijn index in Dreamweaver gewoon kwijt ben… Voor mijn manier van werken is dit knap kl#ten, wat ik werk graag vanuit het mainframe om die die manier toch een beetje in de gaten te houden dat de site niet buitenproportioneel wordt. Is er een manier om alles weer terug te vinden?
    En ja, ik heb al geprobeerd om het index bestand van de server terug te halen… echter krijg ik dan hetzelfde blanco bestand….. Voor mij allemaal heel vreemd en onlogisch…. voor velen van de maccers hier waarschijnlijk allemaal erg lachwekkend en hopenlijk erg logisch en verklaarbaar….

Bijdrager
    wout3r

[code:1:eff708f291]
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">
    <html>
    <head>
    <META NAME="description"CONTENT="Melrose, een van de meest gerenommeerde coverbands van Nederland. Overal te vinden in discotheken, feesttenten en festivals; op bedrijfsfeesten en bruiloften.">
    <META NAME="keywords"CONTENT="Melrose, music, coverband, band, muziek, BvipM, discotheek, discotheken, feesttent, feesttenten, festival, bedrijfsfeest, bruiloft">
    <title>Melrose Online!</title>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
    </head>
    <script>

//Popup Window Script
    //By JavaScript Kit (http://javascriptkit.com)
    //JavaScript tutorials and over 400+ free scripts

function openpopup(){
    var popurl="box.htm"
    winpops=window.open(popurl,"","width=550,height=350,")
    }

openpopup()

</script>

<frameset rows="135,*" cols="*" framespacing="1" frameborder="no" border="1" bordercolor="#FFFFCC">
    <frameset rows="107,26" cols="*" framespacing="1" frameborder="no" border="1" bordercolor="#000000">

<frame src="Top.htm" name="topFrame" scrolling="NO" noresize bordercolor="#000000" >
    <frame src="Menu.htm" name="bottomFrame" scrolling="NO">
    </frameset>
    <frameset rows="*" cols="*,134" framespacing="0" frameborder="no" border="0" bordercolor="#000000">
    <frame src="Middle.htm" name="mainFrame" scrolling="yes" noresize bordercolor="#000000">
    <frameset rows="*,93" cols="*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0">
    <frame src="Right.htm" name="rightFrame" scrolling="yes" noresize bordercolor="#000000">
    <frame src="rightbottom.htm" name="bottomFrame1" scrolling="NO" noresize>
    </frameset>
    </frameset>

</frameset>
    <noframes><body>

</body></noframes>
    </html>
    [/code:1:eff708f291]

Hier je index bestandje:)

Bijdrager
    Mattheus

Super!!!! Sommige mensen kunnen ook echt alles! Of mischien beter gezegd, ik kan niks……

Nu even kijken of ik alles weer op de rit krijg. Mischien is het een overweging waard om tzt. de hele website opnieuw te maken in iWeb….. hoewel ik ooit eens ergens gelezen/gehoord/of toch gedroomd dat (met name) oude browsers problemen hebben met bepaalde iweb bestanden…

Bijdrager
    wout3r

Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen:)
    Heb ik nog nooit van gehoord dat daar problemen mee zijn.. Maar ik werk ook niet met iWeb, en ik neem toch wel aan dat iWeb ook met gewone html/php/xhtml/../../etc. werkt. Maar dat weet ik dus niet;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.