8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Vincent

Obduction

Kan iemand enige duidelijkheid brengen in de release van Obduction by Cyan voor de Mac?

Bijdrager
    Shyos

die is er (nog) niet…

Bijdrager
    koen

Je kunt het geloof ik al wel via Steam op de Mac spelen.

Ik heb destijds (drie jaar geleden!) hun Kickstarter gesteund. Maar nu het spel er is, blijkt dat mijn iMac te oud is, en kan ik het helaas niet spelen…:cry:

Bijdrager
    Shmoo

Dan speel je toch tot die tijd Firewatch.:)

http://store.steampowered.com/app/383870/

Waarom hebben de filmpjes op deze Steam pagina’s nog nooit gewerkt op een Mac?

Moderator
    Mac Daddy

Ik kan via Steam geen Mac versie vinden. Wel vind ik een dlc van de heuze soundtrack die ook op de Mac werkt. Dat is al heel wat.
    Op de site staat dat de Mac versie ‘soon’ komt. Maar wie weet staat dat er al 2 jaar.:wink:

Bijdrager
    koen

Ik denk dat je alleen toegang hebt tot de Steam versie als je hebt bijgedragen via KS, ik kreeg een access code voor Steam.

Moderator
    Mac Daddy

Zou kunnen, maar de pc versie zou ik zo kunnen downloaden.

Bijdrager
    Hydræ

Open brief van Rand Miller (sep 2016)

Kort gezegd: Apple’s Metal framework en Epic’s Unreal Engine 4 zitten nog in het proces van optimalisatie. Daar heeft Cyan geen invloed op, maar er is voortgang. Er is een omweg door Obduction via Boot Camp te spelen.
    .
    .
    .
    MAC VERSION IS NOT YET AVAILABLE, but the following are the specs for the future release.

Mac Minimum

OS Version – OX 10.11.4
    Processor – Intel CPU capable of 4 or more threads
    Memory – 8GB+ Ram
    Graphics – Intel HD Graphics 4000, Iris 5000 & 6000 family w/1 GB VRAM or better – Most Macs from 2012 on.
    Disk Space: 20 GB

Mac Recommended

OS Version – OX 10.11.4
    Processor – Quad Core Intel
    Memory – 16GB+ RAM
    Graphics – nVidia GT 600M, 700M family / AMD R9 M family or better
    Disk Space: 20 GB

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.