6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn271

NZBVortex geeft foutmelding bij iedere download?

Ik snap er niks van.. NZBVortex gekocht, werkte perfect, maar bij de laatste 20 spotst die ik wilde downloaden geeft ‘ie een foutmelding. ‘File might be to damaged’ ‘No repair files…’ en nog een paar, ik weet ze niet uit mijn hoofd. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? Ik heb Ziggo Alles in 1 plus, heeft het daar mee te maken?

Gr

Bijdrager
    eugy

Neem een payserver. Kost je €7-€10 en je krijgt alles compleet binnen.

Bijdrager
    martijn271

Maar Ziggo werkte voor heen perfect. Is er geen verklaring waarom die niet nu alles binnenhaalt?

Bijdrager
    mollie319

zit je niet aan je quota voor de maand?
    Bij een plus abbo heb je 50GB/maand
    Ziggo AI1-Plus Quota
    En ze hebben een retentie van 30 dagen max
    https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/nieuwsgroepen/tabs/3/details/

Zou misschien het euvel aan kunnen liggen, dat de spots buiten die 30 dagen vallen? Althans niet de spots zelf, maar naar de bestanden waar ze naar verwijzen (dat die film of cd al langer dan 30 geleden gepost is)

de meest voor de hand liggende oplossing is inderdaad wat @Eugy zegt, een payserver nemen.

Bijdrager
    arjann

Ziggo heeft een retentie van 30 dagen.
    voor betere retentie zal je een goede payserver moeten nemen.

Maar…
    Ik denk zelf dat jouw probleem meer te maken heeft met de zogenoemde Takedown.
    De provider zorgt er voor dat de download snelheid keldert of stopt zodat het lijkt of deze beschadigd is.
    Heeft met rechten van maatschappijen te maken.
    Heel irritant,en heb hier zelf ook veel last van.
    Enige wat je kan doen is opzoek gaan naar goede nzb die “anoniem” is voor de servers.

Hier iets meer info over Takedown

Bijdrager
    arjann

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.