4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Rasheed187

Nvidia Graphics Processor

Weet iemand misschien of Nvdia een 128 MB grafische kaart voor laptops op korte termijn zal uitbrengen? Is het eigenlijk wel mogelijk?
    Excuseer mij als dit een domme vraag is, maar heb niet echt veel verstand van dit, heb zelfs nog nooit “live” zulke chips gezien.

Bijdrager
    Sage

De eerste die met 128MB in laptops moet komen kwa vid kaarten is er nog niet. Misschien wel een Wildcat ofzo maar geen nVidia. Het is trouwens ook zeer sterk aan te raden om een ATi te nemen ipv een nVidia. De nVidia presteert slechter en zuipt meer stroom.

Bijdrager
    Rasheed187

Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat Nvdia superieur was aan ATI maar misschien vergis ik me. Heb 3Dlabs gecheckt en zij hebben al kaarten van 384 MB(!), wist ik niet eens. Maar wel voor desktops natuurlijk. Ze hebben ook nog geen 128mb kaarten.
    De reden waarom ik dit vroeg was omdat de laptops toch wel achterblijven op dit gebied tov desktops. Zo’n kaart is natuurlijk handig tijdens het gamen.
    Heb zelf maar 16 MB.

Bijdrager
    Ganymedus

moet je toch eventjes de laatste reviews lezen van de nieuwe ati tegen de nieuwe van nvidia. :wink:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.