13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    szal

NuNuziek.net

Via NuMuziek.net zou je, na eenmalige betaling per telefoon van 5,50, verder gratis muziek kunnen downloaden. Dat leek me wel wat.
    Dus ik maak via een 0900-nummer het gevraagde bedrag over en ontvang een mail met een pincodenummer. vervolgens wil ik aan de slag. Via hun site toets ik -Nu muziek downloaden- in en krijg via _MobilMoney- een aantal betaalmogelijkheden voorgeschoteld waarvan ik de optie -Ik heb al een pincode, kosten n.v.t – gebruik. Dan krijg ik te lezen: -We hebben je betaling niet ontvangen-. Een andere keer luidt de tekst: -Uw gegevens worden verwerkt, een ogenblikje-. Maar er gebeurt vervolgens niets.
    Ik heb natuurlijk geen zin om weer telefonisch 5,50 te betalen.
    Maar wat zou ik wel kunnen doen. Mails die ik ze stuurde kreeg ik onbeantwoord terug.

Szal.

Bijdrager
    Maced.2

ja en nu he…ik vind het ook eerlijk gezegd niet erg betrouwbaar overkomen hoor!
    Maar waarom daar je muziek downloaden neem gewoon itunes :D

Bijdrager
    AppleNANdO
    ”Maced.2″

ja en nu he…ik vind het ook eerlijk gezegd niet erg betrouwbaar overkomen hoor!
    Maar waarom daar je muziek downloaden neem gewoon itunes :D

Idd of in nieuwsgroepen

Bijdrager
    Vai Martino Vai

tsja, wat moet je er van zeggen. Officieel leveren ze voorlopig niet waar je om hebt gevraagd. Onofficieel lijk je ouderwets genaaid te zijn…
    Trouwens: dat je muziek kunt downloaden zegt niet zoveel. dat kan net zo goed een rechtenvrij deuntje van mozart zijn.

Bijdrager
    DouweM

Inderdaad @ laatste;
    Dan kun je beter muziek van YouTube downloaden via bijvoorbeeld MediaConverter.org.

Bijdrager
    douglas

DISCLAIMER

– Deze website zet niet aan tot piraterij van welke soort dan ook.

– Deze website benadrukt dat het gevraagde downloadtarief geheel vrijwillig is en bedoeld is de geboden service en bandbreedte te dekken.

– Deze website kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel geleden schade na het installeren van de aangeboden software.

– Deze website veroordeelt het verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal zonder toestemming van de auteur.

– Deze website behoudt zicht het recht voor om e-mails met vragen over het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal te negeren.

– Het downloaden van software en documenten op onze download server is geheel op eigen risico. Geld teruggave is niet mogelijk.

– Deze voorwaarden kunnen elk moment door ons worden aangepast zonder waarschuwing.

– Deze website gaat er vanuit dat de gebruiker van de diensten van deze website na het voltooien van de betaling akoord is gegaan met de standpunten van deze website.

Bijdrager
    Maced.2

ja die DISCLAIMER is al vaag :D

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”douglas”

DISCLAIMER
    – Deze website behoudt zicht het recht voor om e-mails met vragen over het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal te negeren.

Heet dat niet illegaal?:?

Bijdrager
    Nikita

Beetje vreemd:

Het betalen van het downloadtarief (ergo die € 5,50) is vrijwillig, maar als je niet betaald, kan je niks downloaden. Of heb ik dat nou verkeerd begrepen van TS?

Verder begrijp ik dat je een soort software moet installeren; en dat ze (officieel) alleen maar rechtenvrije muziek aanbieden. Dus geen Top-40.

Hoe dan ook, om het nog even positief te houden: misschien dat ze een paar dagen nodig hebben om je betaling te verwerken, en dat je daarna alsnog kan inloggen. Overigens, dat je geen antwoord krijgt op je emails biedt niet erg veel vertrouwen…

En tenslotte wilde ik nog opmerken: bij de meeste abonnementsdiensten voor muziek, zijn de bestanden WMA’s met DRM d’r op. Die kan je allereerst niet afspelen op een Mac (want ze werken alleen met Windows Mediaplayer 9 en hoger op Windows XP / Vista), en bijkomende naaistreek is dat, als je abonnement verloopt, of de dienst gaat offline, je je nummers niet meer kan afspelen, omdat WMP de licentie niet meer kan controleren. Erg fijn…

Anyway, hou ons op de hoogte. Ook van eventueel aanbod :wink:

Inactief
    Anoniem

Download gewoon van iTunes.

1. Goedkoop.
    2. Werkt 10 keer makkelijker.

En anders via nieuwsgroepen ofzo..

:)

Bijdrager
    sypie
    ”Bor”
    ”douglas”

DISCLAIMER

Heet dat niet illegaal?:?

Dat ze die e-mails negeren is niet illegaal. Als je goed leest staat er : vragen over het downloaden van beschermd materiaal worden niet beantwoord. Dus: vragen die je stelt over downloads waar copyright en dergelijke op zit hoef je daar niet te stellen. Volledig legaal dus.

Geblokkeerd
    Anoniem

Okee dan.

Bijdrager
    JanW13

Zodra een site onbeperkt downloaden belooft tegen een éénmalige betaling meteen wegwezen.

Dat is gegarandeerd een oplichter.

Een paar voorbeelden:

http://www.downloadgratisfilms.com

http://www.downloadexperts.net

http://www.gratismuziekdownloaden.net

Die oplichters leveren tegen betaling van 5Euro een P2P-programma dat je gewoon gratis kan krijgen

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.