6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    arashrsf

Nu.nl applicatie lettergrootte

Hoi.

ik heb gister mijn iphone 3gs ge-update naar ios4.
    Nu.nl applicatie deed normaal op os 3.1.2 , maar nu zijn de letters na het selecteren van het lezen van de artikel zodanig groot, dat er steeds 1 woord per regel staat. De artikels zijn echt flink ingezoomd ofzo. Is dit een bug ofzo? Ik heb niks aan de instellingen veranderd, en heb de applicatie meerdere malen opnieuw geinstalleerd, maar dit had geen nut!

iemand enig idee?

greetz

Bijdrager
    henzepietje

Bij mij is er niks aan de hand. Gek hoor. Je kunt wel in de nieuwe instellingen iets aanpassen qua lettergrootte. Daar kun je even kijken.

Bijdrager
    Ostinato

Vaag hoor. Heb je niet per ongeluk de hele telefoon ingezoomd? (Zo ja, 3 x tappen met 2 vingers (of 2 x met 3 vingers, dat ben ik even vergeten.))

Moderator
    unSOUND

Nee, is gek genoeg een bug in Nu.nl in combinatie met iOS 4. Maar de oorzaak zit in iOS 4, want na een herstel van de iPhone zonder terugzetten van de backup deed diezelfde versie van de nu.nl app het prima.

Je kunt eventueel de App van de iPhone wissen, de iPhone een koude reboot geven en dan de App terug zetten, dat heb ik indertijd niet geprobeerd.

Bijdrager
    arashrsf

@Ostinato ik heb niet per ongeluk met 3 vingers getapt, was ik vergeten te melden!

@unSound , ik heb dus een paar keer nu.nl opnieuw geinstalleerd en tussendoor ook met de aan/uit knop samen met de homeknop de boel gerebooted, helaas geen succes

Bijdrager
    arashrsf
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.