2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    EchoTango

nummervolgordebepaling

Hi there, hier een ‘ probleempje’ waar ik al enige tijd mee aan het worstelen ben…

Neem bijvoorbeeld the Beatles, die gasten hebben zo’n 40 cd’s gemaakt en deze heb ik allemaal in iTunes staan. Nu wil het geval dat elk nummer in totaal soms wel 6 keer in de lijst voorkomt.
    Welnu, ik heb geselecteerd op tracks en heb alles wat meer dan eens voorkomt gewist. Vervolgens heb ik alle informatie gewist, behalve natuurlijk de tracknamen. Ik heb bij alle tracks dezelfde albumnaam gemaakt, ‘ afspeellijst Beatles’ . Allemaal geen punt, maarrrrr… als ik deze tracks in mijn pod zet dan hanteert hij een willekeurige volgorde, terwijl ik hem het liefst alfabetisch zou zien. Eigenlijk zou hij de volgorde moeten pakken zoals die in iTunes staat, maar dat lukt dus niet…

Oke, genoeg gemackerd… back to business!

Help me out!

Moderator
    unSOUND

Jammer dat je alle informatie gewist hebt. Dat was namelijk volstrekt onnodig, en krijg je niet meer terug.

Je moet eigenlijk alle nummers in een afspeellijst zetten. De iPod pakt de volgorde over die die afspeellijst heeft. Dus sorteer je de nummers in de afspeellijst op Tracknaam, zal de iPod dat ook doen,ongeacht welk tracknummer of albumnaam er staat.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.