7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    roosmarie

nummers overzetten

Hallo,

Ik heb een nieuwe computer en heb daarop iTunes geïnstalleerd. Nu heb ik alleen een probleem. De bibliotheek van deze iTunes is nog helemaal leeg. Mijn nummer staan op m’n iPod én in de bibliotheek van de andere iTunes op m’n oude computer. Ik moet dus óf de bibliotheek kopiëren van de oude computer en importeren in de nieuwe, óf ik moet de nummers van m’n iPod in de bibliotheek kunnen zetten.
    De nummer zelf, als .mp3 of .wmv bestand, heb ‘k niet meer, dus ik kan niet gewoonweg bestanden toevoegen.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Vast bedankt.

Met vriendelijke groet,
    Roosmarie

Bijdrager
    KingAchille

Koppel je iPod aan de ene computer, sleep daar je volledige bibliotheek op en dan sluit je hem aan op de andere computer, geef je deze laatste ook een machteging en dan kan je alles ook syncen met die tweede computer.
    Mvg,

Bijdrager
    roosmarie

Ja, hele bibliotheek staat op m’n iPod, maar waar moet ik die ‘machtiging’ geven?
    Bedankt in ieder geval al.

Bijdrager
    KarelWillem

Zomaar alles van je iPod naar je computer kopiëren gaat niet lukken.

edit:
    Ehm… dat gaat dus i.d.d. wel. Sorry. Je kunt tot vijf computers machtigen.
    Klik maar eens op ‘Help’ in iTunes. Daar is het vast wel te vinden.

Blijft dus over; alles van je oude computer overzetten op je nieuwe.

Op een Mac gaat dat simpel door de computers met een firewire kabeltje te verbinden.
    Iets zegt mij echter dat jij geen Mac hebt?

Bijdrager
    iDude

er zijn ook progjes die alles van een ipod op je vaste compu kunnen overzetten, bv: ipodrip oid. Kijk maar eens op http://www.versiontracker.com. Dit is handig want dan kun je igv nood altijd je ipod weer op de compu krijgen.

Bijdrager
    roosmarie

Heb inderdaad geen Mac…
    Die programma’s, zijn die een beetje betrouwbaar?

Bijdrager
    Turbanus

Voor viesta hebben ze ook zo’n kabeloverbrenging bedacht onder een andere naam, dat dus waarschijnlijk ook wel niet met ouderen pces gaat werken omdat er geen FW op zit en mogelijk ook door viesta wordt gewijgerd omdat het een Apple programmm betreft.
    Sleep je muziek snel in een map op een externe harde schijf met USB2 en importeerde handen op je nieuwe pc.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.