6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Ratz

Nummers komen dubbel in I-tunes!?

Als ik een mapje met nummers van (bijv.) het bureuablad direct naar iTunes in de balk sleep komen ze met onwillekeurige regelmaat soms dubbel in i Tunes zelf terecht (en dan ook waar I Tunes de boel opslaat)

Iemand een idee hoe dat komt, haal het steeds maar handmatig weg maar gaat me een beetje irriteren dat dit steeds zo moet. Waar ligt dat toch aan?

Thanks!

Bijdrager
    rbandel

Zou het kunnen zijn dat in het mapje een .m3u bestand staat.
    Dan zou dat de boel verklaren…

Bijdrager
    Steff

Yup. Vooral als je nummers download dan komt er vaak een playlist bestand mee. Daarop klikken zorg ervoor dat alles in iTunes geïmporteerd word. Als je het hele mapje erin plaatst dan krijg je de nummers dus dubbel.

Bijdrager
    Ratz

Inderdaad veelal bij gedownloade nummers het geval.

Ik had al geprobeerd om uit het mapje alle Jpg. hoesjes etc. weg te halen en alleen mapje en zuivere MP3/nummers te droppen. Dan bleef het gebeuren.
    Misschien moet ik dan proberen om alleen de nummers te slepen denk je? Want heb je een idee waar dat .m3u bestand staat?

Thnks!

Bijdrager
    marquez

Ik heb er ook erg vaak last van, maar heb eigenlijk nooit m3u bestanden erbij. Bij mij gebeurt het vaak als ik meerdere programma’s open heb staan, en m’n computer wat trager is op dat moment, itunes laadt dan soms zelfs 3 maal elk nummer in, en dan moet ik van elke nummer weer 2 kopietjes wissen. Best irritant, maar ben er al aan gewend.

Bijdrager
    Steff

Gewoon op het icoon met de tekst “playlist” klikken en voila klaar …

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.