7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Arno

Nummers in gedeelde computernaam blijven maar verschijnen

Ik word er inmiddels wel een beetje gek van, en kom er maar niet van af:

https://www.dropbox.com/s/kyb045nglkgw7o5/Schermafdruk%202014-11-18%2019.53.07.png

Mijn computer blijft telkens maar nummers toevoegen achter de naam waaronder hij gedeeld staat. Ik dacht eerst dat het te maken had omdat ik zowel via Ethernet verbonden was met mijn Time Capsule en ook WiFi aan had staan, maar na advies om dit uit te zetten komen de nummers nu ook wanneer ik alleen via WiFi verbonden ben. Heb mijn Time Capsule al herstart en voorzien van de laatste software update, maar dat maakt helaas niet uit. Ook het deactiveren van Terug naar mijn Mac (wat ik wel graag wil blijven gebruiken) maakt niet uit.

Iemand hier die een gouden tip heeft?

Bijdrager
    fred44nl

je bent vandaag de 4e met deze vraag:)
    en het is echt niet moeilijk.

Bijdrager
    SunKeeper

Overijverig netwerk of imac?

Klik via bovenstaande door in de gegeven links naar andere topics.

Bijdrager
    Arno

Dankjewel voor de links. Ik heb deze topics al doorgespit, de zoekfunctie al gebruikt en heb dit probleem al jaren. Nu hoop ik echter een keer dé oplossing te vinden. Sommige oplossingen werken maar even om na een tijdje tóch weer die nummers te krijgen. Wel grappig trouwens dat ik de 4e ben vandaag met deze vraag, want ik wilde deze vraag weken geleden al stellen;)

Bijdrager
    SunKeeper

Staat Energiestand ook goed ingesteld?

Dat bleek bij mij voorlopig de oplossing, werkt al anderhalve week goed inmiddels.

Bijdrager
    Arno

Ik heb de ‘sluimerstand uitschakelen voor netwerktoegang’ nu even uitgezet, maar dan lijkt me die Terug naar mijn Mac-functie best wel nutteloos, of ik moet m’n computer altijd actief aan laten staan. Ik ga ‘m eens proberen.

Bijdrager
    Arno

Helaas, binnen 5 minuten heb ik weer drie nummers erbij…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.