3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Noest

Nummer verwijderen iTunes iPhone niet mogelijk

Hoi OMT’ers,

Ik begrijp iets niet.

Ik heb op mijn iPhone muziek staan die ik gekocht heb in de iTunesStore en muziek die van cd’s afkomstig is.

De nummers die van cd’s afkomstig zijn kan ik door naar links te vegen verwijderen van mijn iPhone, maar de nummers die ik via de iTunesStore kocht niet:(

Ik heb enkele albums gekocht waarvan ik een paar nummers niet wil horen en dus niet op mijn iPhone wil hebben. Bij het overzetten van de muziek heb ik deze nummers dan ook niet geselecteerd. Nu staan ze er toch op:roll: Het lijkt alsof ze vanuit de cloud zijn aangevuld.

Wanneer ik nu de iPhone aansluit op mijn MB en via iTunes mijn iPhone open, dan zie ik deze nummers (die ik dus tracht te verbannen) echter niet terug in de lijst van muziek, of in de lijst van Purchased (waarom dat opeens in het Engels is begrijp ik eigenlijk ook niet;) ). Andere nummers die ik via iTunes heb gekocht en wel zelf erop heb gezet, die kan ik dan wel weer verwijderen….

Is het nog te volgen?

Maar goed, hoe krijg ik nu toch die nummers van mijn iPhone. Erg irritant tijdens het sporten. Ben je net lekker bezig, komt er weer zo’n nummer waarvan je dacht het verbannen te hebben. En ik heb mijn handen dan vol, dus makkelijk op volgende klikken gaat niet en ik raak dan uit mijn ritme, etc…..:(

Iemand een oplossing?

Dank,

Noest

PS: wanneer je je iPhone hebt aangesloten aan je MB, en je selecteert muziek, dan moet je toch op de verschillende kolommen kunnen sorteren? Bij mij lijkt iTunes alleen maar op Artiest A-Z te kunnen selecteren. Wanneer ik een andere kolom probeer te selecteren is er geen reactie van iTunes….:(

Bijdrager
    Gertjee

Nieuwe afspeellijst maken met de nummers die je wel wil voor het sporten ?? Anders zou ik het niet weten …

Bijdrager
    Noest

Dank je voor je reactie.

Dit had ik inderdaad ook al idee, maar voelt een beetje armoedig. Vandaag wil ik met deze nummers sporten, volgende keer zet ik ‘m op shuffle, etc.

Eigenlijk wil ik die nummers gewoon niet op mijn iPhone, ik kan ze namelijk op ieder moment tegenkomen. En vaak is het geen probleem om even vooruit te spoelen, maar toch, ik begrijp niet waarom ik die nummers er niet vanaf krijg:(

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.