12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    bep-mac

Kan geen nummers meer kopiëren vanuit iTunes

He!

Ben hier een CD aan het omzetten om hem vervolgens (handmatig-drag>drop) naar m`n mp3 te kopieren, maar opeens kan ik de nummers die ik heb omgezet niet meer kopiëren ook niet naar de mp3 speler (geen i-pod) of naar het buroblad… import instellingen zijn hoogste MP3 kwaliteit, heb ik iets aangevinkt wat niet klopt ?

GR BM

Bijdrager
    Dr. Maddox

Zit je niet per ongeluk in de CD zelf te browsen in plaats van je iTunes bibliotheek?

Bijdrager
    bep-mac

Nee (gelukkig niet ) al had dat wel gekund hoor:)

Bijdrager
    bep-mac

Hij doet het weer… ??? Ik heb alles eruit gehaald wat al was geïmporteerd en heb 1 nummer via “maak MP3 versie aan” gedaan en die kan ik weer normaal kopiëren, ik ga nu de hele CD weer importeren kijken wat er gebeurt. vrrrreeeemmmmdd.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Mooi zo! Ik had verder ook geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.

Bijdrager
    bep-mac

Shit! verkeerd gekeken.. dacht dat ie hem kopieerde maar dat was een bestadn wat er op leek… situatie is dus hetzelfde… kan hem ook niet naar het buroblad halen..

Bijdrager
    bep-mac

waar is de edit button ?

Bijdrager
    bep-mac

Ik kan wel het bestand in de map kopiëren – Itunes – Music – Album – Nummer. Maar dat is wel onhandig… Maar het zit blijkbaar niet in de importinstelling.

Sorry trouwens van m`n vorige bericht, te snel op verzend gedrukt.. hoe kan ik berichten editten in deze nieuwe opmaak ?

Bijdrager
    stavos

De edit button zit “onder” je avatar, even je muis erop houden en op het pijltje klikken dat verschijnt.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dan heeft je iTunes map blijkbaar andere gebruikersrechten dan je bureaublad. Heb je toevallig recent een back-up terug gezet of iets veranderd in je systeem structuur?

Bijdrager
    bep-mac

gevonden > bewerkt

Bijdrager
    bep-mac

Ik kan wel kopiëren als in de nummers rangschik op nummer lijst (eerste van de 4 rangschik mogelijkheden) als ie op album rangschikt (zeg maar met de streep tussen de verschillende albums kan ik niet drag/drop kopiëren.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.