17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    mrdavidoff

Nummer ipod als beltoon…

weet iemand of het mogelijk is om als beltoon een nummer van de ipod te selekteren voor de Iphoto….
    de geluiden die op de Iphoto staan zijn 10x niks…bij de Lg Prada kon dat wel…

Moderator
    Poezenbeest

Huh??? Ringtones voor iPhoto???

Als je eerst iPhone goed gaat schrijven en dan dat in gaat voeren in de zoekmachine, dan zal je vinden dat het niet kan… er staan wel veel handleidingen op internet en hier om ringtones aan te maken…

Bijdrager
    Yaris

Zelf ringtones maken in iTunes:

1. Nummer naar keuze selecteren in iTunes
    2. Nummer via het info-scherm -> Opties inkorten naar 30 seconden (begin- en eindtijd opgeven)
    3. Nummer exporteren naar AAC
    4. Geconverteerde AAC naar je desktop slepen, verwijderen uit iTunes
    5. Bestand op je desktop hernoemen van .m4a naar .m4r
    6. Dubbelklik, en hij staat bij je beltonen in iTunes

Bijdrager
    jabesse

Of, via GarageBand.

Bijdrager
    mrdavidoff

@yaris…gedaan wat je schreef, het lukt tot ik het nr verandert heb in .m4r maar als ik dan dubbelklik verschijnt ie niet bij beltonen, ook niet als ik het bestand ernaar toe sleep…nog een idee.?

Bijdrager
    blikkieb

de ringtone mag max 30 sec groot (of klein) zijn. Anders zal deze niet te gebruiken zijn.
    Zelf doe ik ‘m 29 sec voor de zekerheid….

Bijdrager
    mrdavidoff

ben ik inmiddels ook achter gekomen, maar als ik precies hetzelfde doe met andere nr dan lukt het niet. het lijkt of ie maar een beltoon aksepteert…..

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”mrdavidoff”

ben ik inmiddels ook achter gekomen, maar als ik precies hetzelfde doe met andere nr dan lukt het niet. het lijkt of ie maar een beltoon aksepteert.….

leer aub Nederlands zeg…

Bijdrager
    mrdavidoff

het probleem lag in het feit dat het .m4a weggegooid moest worden…niet goed gelezen, het werkt ook met nr langer dan
    30 seconden..enne het wordt onderhand een pathetische bedoeling met die gasten die anderen mensen wijzen of het met d of t geschreven moet worden of andere tiepfouten….:) niet meer doen…..no hard feelings….mrdavidof

Moderator
    Pete.Z

Maar als je zelfs je eigen naam fout weet te schrijven…….:P

Bijdrager
    mrdavidoff

he he eentje die het door heeft….draat kan opslod….

Bijdrager
    ossiecar

weten jullie misschien ook hoe je beltonen naar je ipod moet synchroniseren????
    ik heb alles al maar ik kan het niet naar mijn ipod krijgen

Bijdrager
    PatrickHopman

ipod? lol:P

Bijdrager
    Serena

Nog makkelijker is om even het programma iRinger te downloaden. Liedje selecteren, begin en einde selecteren en bij opslaan zet hij hem zelf onder de beltonen in iTunes. Even synchroniseren en gaan met die banaan!!!

Geblokkeerd
    Anoniem

De methode van Yaris is het beste resultaat.
    Maar wat bedoel je met ringtones in iPhoto??

Bijdrager
    McShamus
    Serena op 16 april 2010

Nog makkelijker is om even het programma iRinger te downloaden. Liedje selecteren, begin en einde selecteren en bij opslaan zet hij hem zelf onder de beltonen in iTunes. Even synchroniseren en gaan met die banaan!!!

Getsie! Da’s een windows progsel.:)

Bijdrager
    Serena
    McShamus op 29 april 2010
    Serena op 16 april 2010

Getsie! Da\’s een windows progsel.:)

Oh, hahaha, dat zou wel kunnen kloppen. Wist niet dat er geen Mac-versie was. Is echter wel een zeer handig progje…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.