11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    jhonno

Nummer blijft herhalen

ineens blijft mijn ipod touch hetzelfde nummer telkens weer herhalen en gaat niet meer door naar volgende nummer
    heb gezocht en dit kunnen vinden in handleiding maar de symbolen in de handleiding vindt ik nergens op mijn touch terug
    weet iemand raad ??

De iPod touch nummers laten herhalen Tik op . Tik nogmaals op om aan te geven
    dat de iPod touch alleen het huidige nummer
    moet herhalen.
    : de iPod touch herhaalt alle nummers in het
    huidige album of de huidige lijst.
    : de iPod touch herhaalt het huidige nummer
    continu.
    : de iPod touch herhaalt geen nummers.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is te laat op de dag om dit te snappen. Nog eens? Maar dan in een soort begrijpbare zinnen?

Bijdrager
    inawt

Hij heeft de symbooltjes in de tekst weggelaten. Dat icoontje vind je als je een keer op de afbeelding klikt. Bovenaan komt dan een balk waar links het teken in staat.

Bijdrager
    KarelWillem

Oké. En die moeten wij raden?

Nogmaals; het is al te laat en het eerste bier is al naar binnen. :wink:

Bijdrager
    jhonno

opgelost en bedankt voor de vriendelijke reacties

Bijdrager
    KarelWillem

Graag gedaan. 8)

Ik zag en zie geen afbeeldingen waar ik op kan klikken in Safari.

En hoe heb je het nu opgelost? Dat is voor een ander ook wel handig als een topic terug gelezen wordt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Volgens mij stond de repeat 1 aan…

Bijdrager
    jhonno
    ”KarelWillem”

Graag gedaan. 8)

En hoe heb je het nu opgelost? Dat is voor een ander ook wel handig als een topic terug gelezen wordt.

als je even terugleest zie je het antwoord staan he

Bijdrager
    Steff

De lullo had gewoon repeat aan staan en was te lui om zelf te gaan zoeken. Das het antwoord Karel.

Bijdrager
    KarelWillem

Hahahahaha. Ik wou het niet zeggen.:P

”jhonno”
    ”KarelWillem”

Graag gedaan. 8)

als je even terugleest zie je het antwoord staan he

En volgens mij stond het antwoord NA mijn reactie. Niet er voor. :wink: :mrgreen:

Bijdrager
    jhonno

klopt helemaal jullie hebben gelijk

op een forum is het gebruikelijk dat er op een normale manier met elkaar wordt omgegaan

ik zit op diverse verschillende forums maar het valt mij op dat op dit apple forum er een hoop mensen zijn die het nodig vinden om zich onfatsoenlijk te moeten gedragen naar anderen toe

het is jammer dat een forum waar mensen met dezelfde interesses zitten er zo bot en ook dom moet worden gereageerd

overgens is dit mijn laatste reaktieop dit onderwerp heb ook geen zin in een discussie te gaan met diverse mensen die zich niet kunnen gedragen maar juist die mensen wens ik nog wel een fijn leven verder

:wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.