8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    DWizzy

Numeriek toetsenbordje aansluiten (eh?)

Grappig probleempje: ik heb een rekenmachien anex numeriek toetsenbord aangeschaft.
    Zodra ik ‘m inplug krijg ik van Mac OS X.4 netjes de vraag de toets naast de linker shift in te drukken, alvorens met ’t speeltje te kunnen werken.

Mogen jullie de linker shift op dit toetsenbordje vinden, met andere woorden: hoe krijg ik dit aan de praat?

Bijdrager
    Xigh

Probeer gewoon alle toetsen zou ik zeggen. Shift is ook vaak de Second toets.

Bijdrager
    DWizzy
    ”Xigh”

Probeer gewoon alle toetsen zou ik zeggen.

Dank voor je inzicht, dat heb ik geprobeerd

Shift is ook vaak de Second toets.

Okee, in dat geval mag je me helpen de (knop naast de) second toets te vinden:)

Bijdrager
    Yaris

Bedoelt hij niet de toets naast de linker shift op je Mac toetsenbord ?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat lijkt me wel ja. Zou wel logisch zijn.
    Als die Canon nog niet wordt herkend kan je er ook geen toets op indrukken.

Dus probeer dat maar eens.

Bijdrager
    DWizzy
    ”KarelWillem”

Dat lijkt me wel ja. Zou wel logisch zijn.
    Als die Canon nog niet wordt herkend kan je er ook geen toets op indrukken.

Dus probeer dat maar eens.

Hartelijk dank voor jullie suggestie. Natuurlijk heb ik dit zelf al geprobeerd. Ja, ik heb hem er opnieuw ingestoken, ja, hij staat aan, ja, ik heb op alle knopjes gedrukt.

Wel eens zelf een nieuw, ander toetsenbord op een mac aangesloten? Dan krijg je een schermpje waar hij vraagt om die toets in te drukken òm hem te herkennen.

Ik zou niet weten waarom hij vraagt om die toets op je al bestaande toetsenbord in te drukken. Als je dat doet, geeft hij voor de duidelijkheid ook nog even aan dat je op je nieuwe toetsenbord de juiste knop in moet drukken.

Bijdrager
    Yaris

Ik wil ook nog even opmerken dat er in de specificaties van de LS-120PC niets staat over compatibiliteit met Mac.

Bijdrager
    Cleopatra_.

Ik denk… dat hij het ziet als een “normaal” toetsenbord. In welk geval ik geen idee heb hoe je dat probleem op zou moeten lossen.:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.