4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    yanmik

Numbers/excel openen op ipad

Al mijn bestanden staan centraal op een drobo.
    Ik wil graag excel/numbers bestanden kunnen openen op de iPad via wifi, deze ook bewerken en dat ik de veranderingen ook kan zien via numbers op de iMac.
    Als ik numbers voor iPad koop is dit dan mogelijk of moeten de bestanden toch nog eerst worden overgezet van drobo naar iPad met iTunes?

Alvast dank.

Bijdrager
    pinkie

Je kunt je documenten ook in iDisc plaatsen en dan kun je ze direct via wifi in Numbers op de iPad downloaden. Je moet daarna wel helaas het bewerkte document opnieuw op je iMac zien te krijgen en dat kan weer op diverse manieren direct vanuit Numbers op de iPad.

Bijdrager
    yanmik

Ik heb wel mobile me en de methode waar ik al dacht was inderdaad met idisk.
    Maar had graag documenten op centrale plaats laten staan (drobo die aan imac hangt)
    Hoopte dat de ipad rechtstreeks numbers documenten zou kunnen openen via wifi netwerk hier in huis.

Moderator
    unSOUND

Je kunt met een App als FileBrowser draadloos bij elke harde schijf van elke Mac of PC in huis. Je kunt op die manier ook bestanden naar de iPad kopiƫren, en eventueel ook bewerken en terugsturen.

Andere methode is om zowel op de iPad, als op de Mac Dropbox te installeren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.