5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    PhilippeC

Numbers – koptekst/voettekst

Hallo!

Ik heb een vraag in verband met de ‘koptekst’ en ‘voettekst’. Ik zou graag hebben dat die enkel en alleen bij het printen er op staan (en dus niet op m’n scherm).

In Excel (MS Office) kon dat, maar bij Numbers vind ik het niet. Ik heb al gezocht op internet, maar ik vind nergens de oplossing :(.

Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!

PhilippeC

Sleutelbeheerder
    Night

Tsja. Het is juist de achterliggende gedachte van Numbers dat WYSIWYG ook echt zo is. Vandaar dat je de kop- en voetteksten ook op het scherm ziet. En logisch. Zo kun je nooit voor verrassingen komen te staan. En dat kan bij MS Excel wel.

Bijdrager
    gini

hey,
    ik weet wel dat numbers makkelijk is, maar als ik lees dat je vroeger met MS office gewerkt hebt zou ik je zeer sterk aanraden om Neo office (open bron software) gratis te downloaden en te gebruiken. ik werk er al mee sinds 2005 en ik vind het beter dan MS, numbers en al andere. je kan er zo veel in aanpassen als je zelf wil, tot zelfs het uitzicht van de icoontjes. af en toe doneer ik eens 7 eur en dan heb ik gedurende een jaar de allerlaatste updates automatisch. Zo simpel.
    Laat maar weten hoe het loopt.

probeer het eens en succes ermee

groetjes

gini

Bijdrager
    PhilippeC

Bedankt Night en Gini!

Bijdrager
    Verwijderen

Numbers is gewoon een k*t programma,…. daar kan je gewoon niets tegen doen. Dat blijft zo.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.