4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

    Bijdrager
    Marloes

    Numbers formule

    Ik heb een budget overzicht gemaakt/ overgenomen. Met een jaaroverzicht en de tabbladen: Budget Jan : Budget Febr: Budget Mrt
    Nu wil ik van de tabbladen van de maanden de C2 cellen optellen en als som in het jaaroverzicht zetten. Maar ik krijg het niet voorelkaar.
    Hoe ziet de formule eruit?

    Dus van tabblad Budget Jan cel C2 + Budget Febr cel C2 + ect

    Wie kan mij uit de brand helpen?

    Marloes


    Bijdrager
    iquik

    Je hoeft in de formule geen gebruik te maken van de tabbladnamen, maar van de tabelnamen. De tabellen kunnen over meerdere tabs zijn verdeeld.

    Ga als volgt tewerk:
    1. Ga in de cel staan waar je het resultaat wilt.
    2. Type: =Tabelnaam1::C2 + Tabelnaam2::C2

    of

    2. Selecteer de cellen in de andere tabellen die je wilt optellen.


    Bijdrager
    Marloes

    Echt ZOOOOO blij met je antwoord!!! Het is gelukt! :)


    Bijdrager
    iquik

    ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.