-
Ja, best prima machine, maar als je de nieuwe 16 inch vergelijkt met de 15 inch 2018 dan krijg je:
Meer opslag, beter en groter scherm in vrijwel dezelfde behuizing, beter toetsenbord, betere batterij, betere koeling, betere speakers, betere microfoons, fysieke escape key en wat al niet voor ook nog een keer een betere prijs. Dan is het duidelijk dat de 16 inch een veel betere deal is dan de 2018 15 inch.
Vraag is dan of Apple nu ook hetzelfde gaat doen met de 13.3, m.a.w. dat het een 14 inch versie wordt met verder alle hierboven genoemde verbeteringen. Het lijkt mij een logische stap, ook om wat meer afstand te krijgen tussen de Air en de 13.3 MBP. Als ik in de markt zou zijn voor een compacte én krachtige laptop zou ik persoonlijk niet meer investeren in een 13,3 MBP maar nog heel even wachten.
/edit: typo
Best een open vraag niet? Belangrijk is natuurlijk wat je er mee wilt gaan doen.
Als je aan videobewerking doet dan niet Dual Core vs Quad Core processor in 2019. Gebruik je ‘m als een soort MacBook Air dan is het gewoon een meer dan prima machine.
Ik heb vooral nodig voor video-en fotobewerking. Ik gebruik Programma’s zoals Adobe Photoshop en Premiere Pro op mijn Windows 10 laptop.
@aartjan.nl/blog
Bedankt voor je suggesties
@Shmoo
Ik heb vooral nodig voor video-en fotobewerking. Ik gebruik Programma’s zoals Adobe Photoshop en Premiere Pro op mijn Windows 10 laptop.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.