24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    ImpactFtw

Nu nog een Iphone 4 kopen of wachten op Iphone 5

Heej,
    Ik zit behoorlijk te twijfelen want ik kan aan een zo goed als nieuwe Iphone 4 komen voor € 450,.
    Maar is het niet slimmer om te wachten op de Iphone 5? en welke prijs krijgt zo’n nieuwe iphone dan? want ik ben niet van plan om er 800/900 ervoor te gaan betalen dus hoelang zal ik dan moeten wachten tot die onder die prijs zit?

Bijdrager
    Nielskorte

Wachten, als de prijs je van de iPhone 5 je dan niet bevalt kan je altijd nog een iPhone 4 kopen voor waarschijnlijk €450 of misschien wel minder. ( ze zullen waarschijnlijk net als met de iPad ook nog eens massaal op marktplaats gegooit worden als je er een 2e hands wil )

Bijdrager
    SMTR

Niemand kan je vertellen wat de iPhone 5 gaat kosten of wat de specs zullen zijn… Mijn advies: wacht rustig af, koop geen iPhone 4 meer.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.

Je geeft tags met 3 x iPhone. Waarom plaats je je topic dan in Mac Software – Mobile Me & iCloud?
    Ik heb het even voor je veranderd.:wink:

Bijdrager
    ImpactFtw

o okee dankje! sorry daarvoor ik moet het nog een beetje uitvinden hier .. ik weet wel dat dit forum iedereen veel sneller informeert dan op een ander Apple forum dat is zeker een + punt!

Bijdrager
    ImpactFtw

na ik denk dat mijn hoogste bedrag wel iets van 500 ofzo is wat ik eraan wil uitgeven dus dat wordt denk ik een probleem met de iphone 5? denk dat ik nog even wacht tot die uit is ofzo en alle specs enzo bekijken of hij nou echt zoveel beter is of nu gewoon kopen ..:( moeilijk die keuzes :slant:

Bijdrager
    Hansi2124

Dank voor het compliment (ook namens anderen)!
    Ik reken je dit ook zeker niet aan hoor.:wink:

Bijdrager
    Bram95

Er komt misschien ook nog een iPhone Mini aan die je dan nieuw kan kopen, aangezien de prijs denk ik z’n 300 euro zal bedragen :sarcastic:. Helaas is het wel vrij stil omtrent die iPhone mini…

Bijdrager
    GastonM

@Bram95

Het zou me sterk lijken dat Apple nog een kleinere iPhone gaat aankondigen naast de iPhone 5 (en misschien iPhone 4S). Ik heb zo’n een vermoeden dat als er een iPhone 4S naast de 5 komt, deze even duur gaat zijn als de huidige iPhone 4 en de iPhone 5 duurder. Maarja, wie weet…

Bijdrager
    MacAanZee

iPhone Mini komt er niet. Voorlopig niet. Wel missch goedkopere 4s. Nu geen iPhone 4 meer kopen. Zodra de iPhone 5 uit is denk ik dat de iPhone 4 ook nieuw in prijs verlaagd wordt, net als vorig jaar de iPhone 3Gs. Gewoon ff geduld hebben dan weet je het allemaal. Je weet dat het er in de komende weken aankomt!

Bijdrager
    Dwee8le

Hoi en welkom hier,

Even nog wat info, dat hier nog niet genoemd is:
    de 800/900 euro prijs die je noemt voor de iPhone is de prijs die handelaren gebruiken op het moment dat die specifieke iPhone nog niet in Nederland verkrijgbaar is. In het verleden waren “wij” vrij laat aan de beurt bij het uitrollen van nieuwe producten en daarom halen handelaren een iPhone uit bijvoorbeeld de VS voor $599 en verkopen die hier dan met veel winst.

Sinds dit jaar (weet de precieze datum niet meer) is de iPhone 4 simlock-vrij en direct via http://www.apple.nl te bestellen. Ik kan je daarom aanraden om te wachten tot de officiele introductie van de volgende iPhone om hem vervolgens (A) te bestellen bij Apple zelf, of (B) te kopen in een officiele Apple store, of (C)te kopen bij een APR. Je betaalt dan de “gewone” Europese/Nederlandse prijs voor het apparaat en niet een kunstmatig hoog bedrag.

Je moet natuurlijk wel wat geduld hebben en handelaren verdienen erg veel aan ongeduldige Apple fans! :sarcastic:

Niemand buiten Apple weet wat er gaat komen en hoeveel het gaat kosten, maar persoonlijk verwacht ik dat de nieuwe iPhone niet duurder zal zijn dan de huidige versie, dus E599 voor de 16GB en E699 voor de 32GB. Misschien wordt het minder door de zwakke dollar (dus 579 en 679; net als de nieuwe MBA/mini)

Veel succes met geduld hebben!:razz:

Bijdrager
    MacAanZee

Mmmm laat de dollar nog maar even zwakker worden …..:razz:

Bijdrager
    ImpactFtw

haha oke.
    idd laat die dollar dan ook nog meer zakken:D
    Ps. Dwee8le goed uitgelegt thanks! ik denk dat ik dan toch maar afwacht wat er gaat gebeuren:D

En iedereen bedankt voor de Reactie’s!

Een slotje kan hier dus ook wel op tenzij dat jullie nog door willen praten haha!

Bijdrager
    Dwee8le

Geen dank!

Ik probeer ook te wachten op producten, maar dat is we de laatste tijd niet echt goed gelukt (iPad, Lion, iMac… *zucht* )

bij de laatste paar iPhones werd de vorige generatie ook omgebouwd met 8GB geheugen en deze waren steeds 499 euro. Zoals de 3GS 8GB nu en de 3G 8GB vorig jaar. Misschien doen ze dat dit jaar weer. de iPhone 4 is wat mij betreft nog steeds goed genoeg, dus misschien is die optie iets goedkoper.

Bijdrager
    ImpactFtw

tja mij lijkt me een groot scherm toch wel een behoorlijk + punt bij mij dan? dus denk dat ik toch wacht! en anders dan maar Galaxy S2 ofzo tja ..

Bijdrager
    MouseMighty

Ik zou wachten op iPhone 6 die is nog beter!

Geblokkeerd
    Anoniem

wachten natuurlijk, je bent een randebiel als je phone numero 4 koopt

Bijdrager
    ImpactFtw

een randebiel nog wel jah? zozoo! haha

Bijdrager
    MouseMighty

Misschien koop ik die iPhone 4 wel als de iPhone 5 uit is. Tenminste als daar dan korting op gegeven wordt. Ik heb nu een iPhone 2G en die doet het nog goed dus het zou voor mij alleen maar zijn om gebruik te kunnen maken van iOS 5 op mijn telefoon. Of ik dan een randdebiel ben? Ach, ik weet wie het zegt.. :crazy:

Bijdrager
    ernst.

@ ImpactFtw. Het is september 2010. Wat denk je zelf als je het verleden van de iPhones zijn releases bekijkt. Het is eigenlijk allemaal afhankelijk van in hoeverre jij je ongeduld kan intomen.;)

Bijdrager
    DennisT

Mijn mening is dat de iPhone 5 qua hardware zich waarschijnlijk wel sterk zal onderscheiden t.o.v. de iPhone 4. Mijn vraag is is dit van belang voor jou? Denk dan bijvoorbeeld aan een betere camera (meer MegaPixels) en waarschijnlijk ook wel iets platter en lichter. Voor mij zijn dit nl geen belangrijke punten, ik kijk meer uit naar de stunts die gaan komen met de iPhone 4 toestelprijzen :nerd:..

Bijdrager
    JellevanderSchoot

Wanneer verwachten jullie de iPhone 5? Dat de iPhone 4S eerst kwam was voor mij een verrassing, ik had het totaal niet verwacht. Ik heb de iPhone 4s maar niet gekocht, de iPhone 5 leek me wel wat! Nu begin ik toch wel wat ongeduldig te worden… Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat er een iPhone 4SS komt, haha.. Je weet het maar nooit met Apple.

Wanneer denken jullie dat de 5 uitkomt en wat gaat die ongeveer kosten, zoiets als de iPhone 4S?

Jelle
    iPhone 4 kopen

Moderator
    unSOUND
    JellevanderSchoot op 03 april 2012

Dat de iPhone 4S eerst kwam was voor mij een verrassing, ik had het totaal niet verwacht.

Ook niet terwijl er na de iPhone 3G ook eerst een 3GS kwam ?

Verder blijft het kristallen-bollen-werk, niemand hier weet iets.

Bijdrager
    Neverland1

Koop een 4s geseald op marktplaats, is al voor 450 euro te verkrijgen. Vraag wel naar de aankoopbon en voor garantie kun je bij de spple store terecht

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.