-
Q:
Nu iPhone mee, in januari pas betalen: wat kan niet, wat wel
Ik liep vanmiddag even bij BelCompany binnen en de verkoper wist me te vertellen dat ik ook nu alvast een toestel mee kan krijgen terwijl mijn oude abonnement pas op 25 januari vervalt. Ik kan er dan wel niet mee bellen en internetten, maar wat kan ik er wel mee?
Kan ik bijvoorbeeld wel surfen via wifi? Kan ik zo ook apps installeren? Kan ik hem gewoon als iPod gebruiken?
En nu even een vraag van wat schimmiger kaliber; kan je een iPhone voor drie maanden probleemloos jailbreaken? Probleemloos als in – het na die periode weer terugzetten naar de originele configuratie -, dus zonder verlies van garantie enzo.Alvast bedankt
”Grisolda”Ik liep vanmiddag even bij BelCompany binnen en de verkoper wist me te vertellen dat ik ook nu alvast een toestel mee kan krijgen terwijl mijn oude abonnement pas op 25 januari vervalt. Ik kan er dan wel niet mee bellen en internetten, maar wat kan ik er wel mee?
Kan ik bijvoorbeeld wel surfen via wifi? Kan ik zo ook apps installeren? Kan ik hem gewoon als iPod gebruiken?
En nu even een vraag van wat schimmiger kaliber; kan je een iPhone voor drie maanden probleemloos jailbreaken? Probleemloos als in – het na die periode weer terugzetten naar de originele configuratie -, dus zonder verlies van garantie enzo.Alvast bedankt
Je kan er wel mee bellen, surfen via WiFi en op die manier ook Apps installeren. iPod functie werkt ook. Jailbreaken zal ook wel werken alleen de garantie kan ik je niet verzekeren.. Als hij stuk gaat is het je eigen risico.
Alleen moet je wel opassen, want zo lang je nog niet kan ‘internetten’ (oftewijl; gratis internetten via T-Mobile netwerk) zal de iPhone waarschijnlijk wel via je 1G (?) netwerk. Dat gebruikt hij om emails te checken etc. Misschien zitten daar wel kosten aan verbonden..
Het is idd gewoon mogelijk om alles te doen tot 25 januari (bellen/smsen/wifi) indien je nu al beschikt over een tmobile simkaart. Alleen zal je internetbundel niet werken, deze gaat natuurlijk pas in op 25/01/09. Indien je nu een simkaart van een andere provider hebt kun je deze ook gebruiken in je nieuwe iPhone indien je beschikt over een “turbosim” (chip onder je simkaart).
Mwah… vooralsnog geen rumors of zoiets… maar ik kan me zo voorstellen dat tegen die tijd T-Mobile het zat is dat ze nauwelijks meer verkopen en dus iets beters moeten gaan doen qua prijzen van het ding. Het is van de gekken dat een telefoon al zolang voor dezelfde prijs wordt aangeboden, vaak is de prijs na een paar weken al gezakt…
Dus eerlijk gezegd denk ik dat de prijs ergens dit najaar gaat zakken…
Ik heb gisteren de Iphone gehaald, super apparaat! Mijn abbo gaat 24 november in, dus ik kan mooi tot die tijd het gebruiken als Ipod Touch. Ik heb hier alleen een vraagje over. Als ik de telefoon uit doe en ik doe hem weer aan dan vraagt die elke keer om de code om te unlocken, is dit omdat het abbo nog niet is ingegaan of moet ik de code ergens saven?
Ik wilde ook graag zo’n oplossen (Abo, Vodafone, loopt pas af in maart, maar zou iPhone wel iets eerder willen) maar bij de Phonehouse zeiden ze dat je helemaal niks kan met de telefoon zolang je geen geactiveerde T-Mobile abo hebt, hoe zit dat precies is me nu niet helemaal duidelijk.
Thoas
Bedankt Zerk, had het inmiddels al gevonden in ander topic, maar heb het maar aan laten staan, omdat het me veiliger lijkt als het gejat wordt.
Voor Thoas. Je kunt er eigenlijk alles mee, behalve het bellen dan. Het werkt als een Ipod Touch tot die tijd en als je wifi internet hebt, kun je ook ook de apps entc. erop zetten.Niels
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.