14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Nu een iMac?

Hallo,
    Ik krijg dus een iMac (ik niet, het hele gezin) Maar ik weet dus niet of ik nu een iMac kan kopen.
    Of dat ik nog even moet wachten, dat ik niet als ik mijn iMac krijg. Dat er dan gelijk een nieuw model komt.

Weet iemadn mij misschien of er bijna niewe iMac’s komen? (en ik denk niet dat er 9 september een nieuwe iMac wordt aangekondigd)

alvast bedankt!

Bijdrager
    Koekjesmonster

De huidige iMacs zijn nog best wel nieuw. Het lijkt mij inderdaad ook best sterk dat er op zes september (over 3 dagen dus) een nieuwe iMac wordt aangekondigd. Mijn zegen heb je. :wink:

Bijdrager
    tommy666

En hoeveel kwaad kan het om voor de zekerheid even tot de 6de september te wachten? Met Apple weet je nooit….;-)

Bijdrager
    sven-

Je kunt nog even wachten maar ik verwacht geen update.

Inactief
    Anoniem

thanks! maar ik bedoelde 9 September :sealed:

Bijdrager
    Pieterr

Waarschijnlijk geen nieuwe iMac op 9 september: http://buyersguide.macrumors.com/#iMac
    maar zoals al door iedereen hierboven gezegd: een paar daagjes langer wachten kan natuurlijk geen kwaad.

Bijdrager
    Josebo.

Altijd doen, als er wel iets blijkt te zijn, ga je achteraf echt spijt krijgen!

Bijdrager
    Bergbewoner

Doen, ik zie veel aanbiedingen!

Koop echter nooit je geheugen of andere extra’s bij directe aankoop. Die kun je veel beter zelf kopen. Bij de nieuwe iMac zet je het geheugen er bijvoorbeeld zo in!

(ps. ik heb nog 2x 1GB geheugen liggen, PM me maar ff)

Bijdrager
    sven-
    ”Bergbewoner”

Koop echter nooit je geheugen of andere extra’s bij directe aankoop. Die kun je veel beter zelf kopen. Bij de nieuwe iMac zet je het geheugen er bijvoorbeeld zo in!

Ja, maar daar houdt het dan ook op. Behalve het geheugen kun je zelf niets naderhand nog veranderen. Daarom kun je beter wél bij de aankoop kiezen voor een grotere HD of andere videokaart als je dat zou willen.

Bijdrager
    k-the-ripper
    ”Bergbewoner”

Dit geld voor bestellingen via de website bij Apple zelf.
    Ik heb pas een nieuwe iMac gekocht (bij aMac in Groningen) en die hebben er voor misschien 15 euro meer dan de gangbare prijs op het internet gelijk 2 GB geheugen voor me ingezet,

Ik was direkt klaar, kosten waren naar verhouding niet eens zoveel meer en de iMac is nog even snel getest met dat geheugen
    — men verontschuldigde zich nog voor het feit dat ik dus een doos meekreeg waaraan je kon zien dat ie ‘open’ was geweest.

Zolang het de spuigaten niet uitloopt vind ik het niet erg als een APR iets meer rekent , volgens mij zijn de winstmarge’s toch al niet zo hoog en ze leveren in mijn ogen prima support, mag je er ook wat extra aan verdienen.

Bijdrager
    Bergbewoner
    ”k-the-ripper”
    ”Bergbewoner”

Dit geld voor bestellingen via de website bij Apple zelf.
    Ik heb pas een nieuwe iMac gekocht (bij aMac in Groningen) en die hebben er voor misschien 15 euro meer dan de gangbare prijs op het internet gelijk 2 GB geheugen voor me ingezet,

Ik was direkt klaar, kosten waren naar verhouding niet eens zoveel meer en de iMac is nog even snel getest met dat geheugen
    — men verontschuldigde zich nog voor het feit dat ik dus een doos meekreeg waaraan je kon zien dat ie ‘open’ was geweest.

Zolang het de spuigaten niet uitloopt vind ik het niet erg als een APR iets meer rekent , volgens mij zijn de winstmarge’s toch al niet zo hoog en ze leveren in mijn ogen prima support, mag je er ook wat extra aan verdienen.

mee eens, bedoelde idd de Appleshop online!

En ik zie de laatste tijd akelig veel acties bij grote winkels als MediaMarkt en Saturn……….wel goede aanbiedingen moet ik zeggen.

Bijdrager
    Soulshaker

idd, heb mijn macbook bij MM gekocht tijdens zo een actie, zeer goede deal gedaan, en de service bij MM is dezelfde want die sturen ze toch door naar Apple , en je kan je geheugen ook daar kopen (dat kost wel iets meer als in de winkel waar ik het koop)

Bijdrager
    puntKoen
    ”k-the-ripper”

Nu heeft A-Mac drie vestigingen, eentje in Groningen hebben ze niet. Ik denk dat je bij MacMe bent geweest. Overigens, de meeste APR’s zijn qua geheugen goedkoper dan Apple zelf.

Bijdrager
    k-the-ripper
    ”Koen.”
    ”k-the-ripper”

Nu heeft A-Mac drie vestigingen, eentje in Groningen hebben ze niet. Ik denk dat je bij MacMe bent geweest. Overigens, de meeste APR’s zijn qua geheugen goedkoper dan Apple zelf.

:P :P :P :P :P

Voor duizenden euro’s aan rotzooi gekocht afgelopen maanden en dan niet eens weten bij wie……
    Je hebt gelijk het is MacMe…
    Ben ik nu dus op het punt aangekomen dat ik aan de pilletjes moet:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.