5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    marcz

NS site werkt niet (meer) bij inloggen.

Hallo,

Je kunt op de NS site ook inloggen bij “Mijn NS”, een privestukje van de site waar je je persoonsgegevens kunt aanpassen en (héél belangrijk) geld terug kunt vragen bij vertragingen.
    Dat ging tot nu toe uitstekend.

Nu heeft de NS klaarblijkelijk op haar site iets veranderd, want als ik nu inlog, kom ik inderdaad weer uit bij het welkomstscherm, om gelijk daarna terecht te komen bij een of andere stompzinnige NS winkel, en ik kan niet meer bij mijn andere gegevens komen.
    Maar dat gebeurt alleen bij Safari.
    FireFox en Omniweb doen het goed.

Ik heb Safari 2.0.3 en (X) 10.4.6

Zelfde ervaringen?
    En waar kun je bij de NS terecht om dit soort dingen door te geven?
    Je kunt van allees bij ze kopen, maar een bericht sturen hebben ze (goed over nagedacht) onmogelijk gemaakt.

Marc.

Bijdrager
    rvanheukelum

De NS heeft de site aangepast aan de dienstverlening zeker … ook die functioneert überhaubt niet

Bijdrager
    Esquare
    ”marcz”

Zelfde ervaringen?

Yup. Heb me net even aangemeld, want ik kende die hele dienst niet. Maar inloggen gaat inderdaad fout. Met Camino (en vast ook nog wel andere browsers) geen last.

Gast
    Anoniem

Zelf op PC gaat het fout!!

Mijn vriend had het ook van de week! Dus het ligt niet aan jou.

Bijdrager
    marcz
    ”iJunk”

Dus het ligt niet aan jou.

Nee, want dan had ik het wel weer op kunnen lossen:P

Maar nu, (ik moest weer eens geld terugvragen) kwam ik erachter dat het nog steeds niet (of weer niet) werkt. Ik dacht nl. dat na mijn vorige posting het probleem op zeker moment was verdwenen.

Firefox doet het wel goed.

Marc.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.