5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mac osx rules

NRC in 'news' op iOS

Beste,

Ik irriteer mij mateloos aan de aanwezigheid van NRC in mijn ‘news’ op iOS (als je naar links gaat en de nieuwsartikelen ziet). De artikelen zijn namelijk niet te lezen zonder abonnement. Ik heb hier al lang last van en het ergert mij behoorlijk. Ik snap ook werkelijk niet waarom ze te tussen staan.

Zover ik weet zijn ze niet te verwijderen. Weet iemand misschien waar ik bij Apple kan klagen? Lijkt mij niet dat dit de bedoeling is.

Groetjes,

Mc Rules

Bijdrager
    hvlint

ik begrijp je irritatie niet zo. ik zie berichten van de nrc, ad, telegraaf, nos en nu.nl voorbij komen en ik ben ook niet met alle bronnen blij. maar waarom zou dat “niet de bedoeling zijn” waarom klagen bij apple?
    lees wat je wilt en lees niet wat je niet wilt en wees blij met diversiteit

Moderator
    Raymon Mens

De mogelijkheid om nieuwsbronnen te wijzigen lijkt me geen overbodige luxe en dat er artikelen staan die niet zonder inlog/abonnement te lezen zijn is duidelijk een tekortkoming.

Als het om een betaversie van iOS 10 of macOS Sierra gaat kun je de Feedback Assistant openen. Als je ontwikkelaar bent kun je via de bugreporter een enhancement melden. Tot slot is er voor iedereen de mogelijkheid om via het feedback formulier suggesties in te dienen.

Of er ook echt iets mee gedaan wordt, weet je natuurlijk nooit…

Bijdrager
    GoeieDag

@hvlint, het punt is dat die artikelen van NRC achter een betaalmuur zitten (je mag geloof 3 artikelen per maand gratis lezen). En daardoor heb je niks aan de news-summary, want je kunt het gelinkte artikel niet lezen. Terechte irritatie, m.i.

Ben het wel met je eens dat de verassende verscheidenheid juist wel leuk is; lees je ook nog eens van een andere bron. Maar je moet het dus wel kunnen lezen.

Inactief
    Anoniem

Beetje irritant dat je er geen wijzigingen in aan kunt brengen; bij de kaarten van Google Now kun je met “Niet geïnteresseerd in artikelen van…” aangeven dat je bijvoorbeeld geen nieuws van Voetbal International wilt zien, dus ik neem aan dat Apple die functie ook wel zal toegevoegd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.