12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Blieper

Nou, ze zijn er weer… Adobe updates

Bijdrager
    McPim

Nou, mooi hoor…

Bijdrager
    olbo

Waarom krijgt Photoshop een Dock icoon met afgeronde hoeken en de andere Adobe apps niet? (maakt voor de werking van de app niet uit natuurlijk)

Photoshop: ‘Tool Object Selecteren’ werkt wel goed, hier heb ik wat aan.

InDesign: uitproberen van ‘Column Rules’ resulteert in het uitvallen van InDesign. Dus ik ga toch maar weer in de 2019 versie werken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weeks, 2 days geleden door olbo.
    Bijdrager
    Blieper

Denk omdat Photoshop nu ook op iOS werkt en dus uitwisselbaar is en dat gaat binnenkort ook met Illustrator gebeuren.

Die Colmn Borders, werkt perfect hoor. Dus zou even verder zoeken, dan alléén bij Adobe;-)

• Deze reactie is gewijzigd 2 weeks, 2 days geleden door Blieper.
    Moderator
    Night

Gôh wat ben ik blij met mijn CS6. Dat werkt gewoon naar behoren en absoluut zonder problemen.

Bijdrager
    Shmoo

Waar ben je dan zo blij om. Dat CS6 blijft werken of dat je geen updates krijgt?

Moderator
    Night

Dat het gewoon precies doet wat ik ermee wil doen en ervan verwacht

Ik denk altijd maar zo: Don’t fix it if it ain’t broken.

Bijdrager
    olbo

Nou, elke keer als ik naar InDesign ga krijg ik een leeg venster. Niet erg, Adobe software heeft wel meer rare kleine bugs en rare aanpassingen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weeks geleden door olbo.
    Bijdrager
    Blieper

Tja ik geef het alleen aan dat het er is en ik heb nog geen problemen ondervonden, alleen dat Font Explorer de PlugInns nog niet heeft ge-update, maar dat is niet van Adobe. Verder hoop ik dat de stijd met Affinity blijft, want om over te gaan is nog steeds groot, maar dan zal Affinity nog een hoop moeten toevoegen om aan het niveau van Adobe te komen, maar er is hoop;-)

Bijdrager
    SvS

Ik ben recentelijk overgestapt op Affinity. Maar alleen maandelijks abonnement op InDesign, totdat alles goed is overgestapt en afgerond, scheelt weer de helft van maandelijkse lasten en straks geen abonnement meer op xx-tal applicaties die ik niet eens gebruikte. Ik ben het eens dat Publisher nog niet ‘af’ is, maar hey, Indesign is ook ergens begonnen toen we (wij 35+) allemaal nog op QuarkXPress werkten. Maar eerlijk gezegd gebruikte ik de NIEUWSTE toevoegingen in Adobe software niet eens. Het moet vooral functioneel zijn, typografie, etc… Maar Photo en Designer, die wordt volop gebruikt tot mijn volle tevredenheid en dat kan alleen maar beter worden met volgende updates.

Bijdrager
    Blieper

Zo goed als mee eens. Alleen werkt de Transparantie in Affinity met steunkleuren ook nog niet. Vandaar dat ik het tricky vind om over te stappen, maar goed als alles in Full colour zou zijn dan is het ok. Maar we wachten af. Zoals je zegt: ‘Hey, hoe zijn we begonnen…’ [duimpje omhoog]

• Deze reactie is gewijzigd 2 weeks geleden door Blieper.
    Bijdrager
    Blieper

Zo goed als mee eens. Alleen werkt de Transparantie in Affinity met steunkleuren ook nog niet. Vandaar dat ik het tricky vind om over te stappen, maar goed als alles in Full colour zou zijn dan is het ok. Maar we wachten af. Zoals je zegt: ‘Hey, hoe zijn we begonnen…’ [duimpje omhoog]

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.